شخصیت مورد علاقه طرفداران برای Mortal Kombat 2 تایید شده است

جسیکا مک نامی در نقش سونیا بلید، لودی لین در نقش لیو کانگ، جاش لاوسون در نقش کینو، لوئیس تان در نقش کول یانگ، مکد بروکس در نقش جکس، کارل اربن در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید، آدلین رودولف در نقش کیتانا، مارتین فورد در نقش شائو کان، دزموند چیام در نقش کینگ جرود، آنا تو نگوین در نقش ملکه سیندل و دیمون هریمن در نقش کوان چی از جمله بازیگرانی هستند که در Mortal Kombat 2 حضور خواهند داشت.

به تازگی تهیه کننده Mortal Kombat 2 اعلام کرده است که شخصیت Baraka که یک مبارز محبوب در Mortal Kombat است در این فیلم اکشن حضور خواهد داشت.

فیلم Mortal Kombat در سال 2021 در سینماها و در HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط ​​تا ضعیف را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. Mortal Kombat بیش از 83.7 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است که شامل 3.42 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 41.4 میلیون دلار در سایر کشورها است. البته فیلم Mortal Kombat نیز با استقبال خوب کاربران HBO Max مواجه شد.

صندلی باراکا در پشت صحنه Mortal Kombat 2

تولید دنباله Mortal Kombat به تازگی آغاز شده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونحضور شخصیت دیگری در Mortal Kombat 2 تایید شد. تاد گارنر، تهیه کننده این فیلم اکشن در توییتر شخصی خود حضور باراکا در بازی Mortal Kombat 2 را تایید و اعلام کرد. اگرچه حضور این مبارز و شخصیت شرور در این فیلم قطعی شده است اما گارنر در قسمت دوم فیلم مورتال کامبت هیچ اطلاعاتی در مورد بازیگر باراکا به اشتراک نگذاشت و تنها عکسی با او منتشر کرد.نوشته باراکا سر صحنه این فیلم .

بخوانید  Armored Core 6 شامل نبردهای غول پیکر این نرم افزار خواهد بود

سایمون مک کویدکارگردان Mortal Kombat برای هدایت دنباله فیلم اکشن بازخواهد گشت. جرمی اسلیتر نویسنده سریال‌های Moon Knight و سریال The Umbrella Academy مسئولیت نوشتن فیلمنامه Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. تاریخ انتشاری برای Mortal Kombat 2 اعلام نشده است، اما در دنیای Mortal Kombat، Baraka یک تارکاتان مقیم قلمرو بیرونی است. و مانند دیگر اعضای نژاد خود قادر است یک جفت تیغه از ساعد خود بکشد.