شباهت بازیگران فیلم ها، سریال ها و بازی های دنیای جدید سینمای دی سی

گان پیش از این در مورد شخصیت های این دنیای سینمایی اعلام کرده بود که هیچ بازیگری در مراحل مختلف این داستان یکپارچه نقش شخصیت دیگری را ایفا نخواهد کرد و حالا مدیر جدید دی سی اعلام کرده است که این قانون جدید در مورد بازی های ویدیویی آینده اقتباس شده از کمیک های دی سی نیز اعمال خواهد شد. . البته مانند فیلم‌های Joker: Folie à Deux و The Batman 2 که برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ اکتبر ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده‌اند، همیشه می‌توان داستان‌های بازی‌هایی را که با آن مطابقت ندارند گنجاند. جهان و شخصیت های جدید در برچسب DC Elseworlds.

اصولاً بازی‌های ویدیویی از نظر بودجه، مدت زمان تولید و روش‌های پیچیده‌ای که این رسانه برای شخصیت‌پردازی و روایت وقایع در چارچوب گیم‌پلی و کات سین‌ها به کار می‌برد، تفاوت‌های اساسی زیادی با آثار لایو اکشن دارد و بنابراین می‌توان گفت که بازی‌های آینده اقتباسی از برند دی‌سی، با مشکلات فراوان برای موقعیت‌یابی دقیق در بازه‌های زمانی و شخصیت‌پردازی‌های از پیش تعیین‌شده در فیلم‌ها و سریال‌های تولید شده زیر نظر گان و اتاق نویسندگان جدید استودیو دی‌سی، قرار است به مصاف یکدیگر بروند. و شاید یکی از دلایلی که در حال حاضر هیچ بازی جدیدی به نام «خدایان و هیولاها» در فاز اول این دنیای سینمایی منتشر نشده است، توسط برادران وارنر معرفی نشده است.

به گفته جیمز گان، دنیای سینمایی دی سی جدید از همان بازیگران بازی ها و فیلم ها استفاده خواهد کرد.

واضح است که تمامی پروژه های سینمایی و تلویزیونی مارول توسط مارول استودیو تولید می شود و بنابراین ردیابی و ادغام آن پروژه ها بسیار آسان تر از بازی های این شرکت خواهد بود که توسط استودیوهای مختلف واقع در کشورهای مختلف ساخته می شوند. اکنون باید دید رویکرد جیمز گان در مورد پیچیدگی قرار دادن تمام داستان‌ها و رویدادهای بازی‌های ویدیویی از استودیوهای مختلف در دنیایی یکپارچه با آثار لایو اکشن که معمولاً توسط گروه خاصی از افراد در Warner Films تولید می‌شوند، چگونه خواهد بود. .

بخوانید  فیلم Insidious: Red Door کارگردان/ستاره پاتریک ویلسون می‌خواست با آسیب‌های سریال کنار بیاید.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

این بازی همچنین آخرین نقش کوین کانروی در نقش بتمن در تمامی آثار تلویزیونی، انیمیشن و کارتونی DC محسوب می شود. سال گذشته، بیل روزمن، کارگردان و رئیس برند مارول گیمز، تکرار رویکرد مارول در آثار سینمایی برای پروژه‌های بازی و قرار دادن شخصیت‌ها و رویدادها در داستانی یکپارچه و متصل را به دلیل تفاوت‌های اساسی این صنعت با بازی های ویدیویی بله، لزوماً موفقیت آمیز نخواهد بود.

اوایل این هفته شاهد اعلام اولین جزئیات از دنیای سینمایی جدید دی سی توسط جیمز گان، رئیس جدید استودیو دی سی بودیم. حال در ادامه این ارائه ها، گان تایید کرده است که بازیگران این دنیای سینمایی در تمامی فیلم ها، سریال ها و بازی های ویدئویی یکسان و مشترک خواهند بود.

بازی Suicide Squad Kill The Justice League، جدیدترین اثر استودیو Rocksteady که برای اکران در 26 می 2023 (5 ژوئن 1402) برنامه ریزی شده است، از آن دست آثاری است که رویدادهای آن مستقیماً وقایع بعد از بتمن را روایت می کند. : سه گانه Arkham این استودیو و تمامی اعضای Justice League و Suicide Squad در این بازی توسط صداپیشه های صنعت بازی بازی می شوند و مطمئناً تفاوت های زیادی با دیگر تفریحات خود در دنیای سینمایی جدید Gun خواهند داشت.

صحنه ای از فیلم بتمن