شایعه: Starfield ممکن است به تعویق بیفتد و تابستان امسال منتشر شود

Starfield، مورد انتظارترین بازی انحصاری پلتفرم ایکس باکس، پس از آخرین تاخیر، هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد. ساخته جدید Bethesda یک محصول جاه طلبانه است که قرار است دنیایی بزرگ و با جزئیات را به مخاطبان خود ارائه دهد. در جریان کنفرانس مایکروسافت گفته شد که Starfield در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهد شد اما طبق شایعات اخیر کاربران باید چند ماه دیگر منتظر بمانند.

اخیراً یک یوتیوبر به نام در آخرین قسمت از پادکست Defining Duke کانال YouTube Last Stand Media، MrMattyPlays اعلام کرد که از یک منبع نسبتاً قابل اعتماد شنیده است که Starfield به تعویق افتاده است و تابستان امسال منتشر خواهد شد. این بدان معناست که بازی تاخیر زیادی نخواهد داشت و تنها در نیمه اول منتشر خواهد شد تا قبل از سپتامبر در دسترس قرار گیرد.

اگر به برنامه بازی های ایکس باکس برای نیمه اول سال نگاه کنیم، Redfall در ماه می عرضه خواهد شد. نسخه جدید Forza Motorsport و بازی Minecraft Legends در بهار در دسترس کاربران قرار می گیرد. بنابراین، منطقی است که مایکروسافت تاریخ انتشار Starfield را کمی به عقب براند.

همه این اخبار به این دلیل است که Bethesda اخیرا تأیید کرده است که Starfield همچنان در نیمه اول سال 2023 عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک شاهد یک نمایشگاه مایکروسافت با محوریت استارفیلد خواهیم بود. نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ بازی Starfield در تاریخ نامعلومی از سال 2023 برای پلتفرم های PC و Xbox منتشر خواهد شد.

طبق شایعات اخیر، به نظر می رسد که بازی Starfield با تاخیر مواجه خواهد شد و در تابستان 2023 شاهد انتشار جدیدترین ساخته Bethesda خواهیم بود.

بخوانید  پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه گیمیغول را به گلدنگو تبدیل کنیم