شایعه: یوبیسافت قصد توسعه ریمیک بازی Assassin’s Creed 1 را دارد

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت یوبیسافت روی آثار زیادی از مجموعه‌ی Assassin’s Creed کار می‌کند. گویا این شرکت درکنار بازی Assassin’s Creed Infinity و بازی احتمالی Assassin’s Creed Mirage، مشغول توسعه ریمیک نسخه‌ی اول اساسینز کرید است. این خبر توسط یوتیوبری با نام j0nathan منتشر شد.

این یوتیوبر درکنار افشای جزئیات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Mirage ادعا کرد که یوبیسافت از بسیاری از کارهای انجام‌شده برای توسعه‌ی Mirage برای بازسازی Assassin’s Creed 1 محصول ۲۰۰۷ استفاده مجدد خواهد کرد. از قرار معلوم بازی Assassin’s Creed Mirage که گویا با اسم رمز Rift ساخته می‌شود، در سال ۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

شرکت یوبیسافت ظاهرا علاوه‌بر بازی Assassin’s Creed Infinity و بازی احتمالی Assassin’s Creed Mirage روی ریمیک نسخه‌ی اول مجموعه نیز کار می‌کند.

شاید ریمیک نسخه‌ی اول به‌عنوان بخشی از محتوای سیزن پس در اختیار بازیکن‌ها قرار بگیرد؛ به این شکل که بازیکن‌ها «چند ماه» پس از انتشار Assassin’s Creed Mirage منتظر تجربه‌ی آن باشند. هنوز معلوم نیست که آیا شرکت یوبیسافت این ریمیک را به‌صورت جداگانه نیز به‌فروش می‌رساند یا خیر. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که آیا در رویداد Ubisoft Forward پیش‌رو از این بازسازی رونمایی می‌شود یا نه. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را منتظر بمانند. زیرا همه‌ی اطلاعات حاضر در این متن، غیررسمی به شمار می‌آیند.



منبع