شایعه: ملاقات جیم رایان با رئیس انجمن ضد انحصار اروپا بر سر معامله اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت

یک فرد آشنا با خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت ادعا کرد جیم رایانرئیس بخش بازی سونی با مارگارت وستررئیس انجمن ضد انحصار اروپا روز چهارشنبه برای بحث در مورد این معامله ملاقات کرد در مورد خرید ۶۹ میلیارد دلاری ردموندی ها از سازنده Call of Duty بحث کنید.

گفته می شود جیم رایان در مورد خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت با رئیس انجمن ضد تراست اروپا جلسه ای داشته است.

توجه داشته باشید که کمیسیون تجارت فدرال آمریکا نیز برای جلوگیری از تکمیل معامله شکایت کرده است و اعضای مقامات رقابت بریتانیا نیز نگرانی خود را از این ادغام اعلام کرده اند.

مایکروسافت با خرید Activision قصد دارد رهبران بخش خود را در رقابت با Tencent و Sony تقویت کند. با این حال، شرکت ژاپنی از این توافق انتقاد کرده و از مقامات نظارتی می خواهد که این توافق را وتو کنند. شخص آشنا با این معامله جزئیاتی از تجارت بین رایان و وستگر ارائه نکرد. کمیسیون اروپا که تا 22 آوریل 1402 (11 آوریل 2023) در مورد این خرید تصمیم گیری خواهد کرد، هنوز به درخواست پاسخ به این خبر پاسخی نداده است.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که ناظر رقابت اتحادیه اروپا آماده می‌شود تا این هفته به مایکروسافت در مورد اثرات ضدرقابتی احتمالی ادغام غول نرم‌افزاری ایالات متحده با سازنده Xbox Activision Blizzard هشدار دهد که بزرگترین خرید در تاریخ صنعت بازی خواهد بود.

بخوانید  Funko کارکنان Mondo را اخراج کرده است، اما تجارت پوستر فیلم آن ادامه خواهد داشت