شایعه: عرضه بازی Gungrave Gore از روز عرضه در ایکس باکس گیم‌ پس

این بازی یک شوتر اکشن سوم‌شخص است که در فضایی سایبرپانکی اتفاق می‌افتد و می‌توان آن را شبیه به Bayonetta با فضایی خونین‌تر و تیراندازی بیشتر دانست.



منبع

باتوجه‌به خبرنامه ایکس باکس که در اروپا دیده شده و در شبکه‌های مجازی پخش شده است، احتمال داده می‌شود بازی Gungrave Gore از روز عرضه در اختیار مشترکان سرویس ایکس باکس گیم‌ پس قرار بگیرد. این بازی سومین نسخه از سری Gungrave است که پس از ۱۸ سال توسط استودیوی Iggymob واقع در کشور کره‌جنوبی ساخته می‌شود.

دانلود از آپارات

بازی Gungrave Gore که سومین بازی در سری Gungrave است، ممکن است از روز عرضه برای سرویس ایکس باکس گیم‌ پس منتشر شود.

بازی Gungrave Gore که توسط Prime Matter منتشر می‌شود، قرار است در تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. گفتنی است این خبرنامه اولین منبعی است که صحبت از عرضه بازی برای گیم‌ پس کرده است و هنوز به‌صورت رسمی ایکس باکس یا سازنده بازی واکنشی به این خبر نداشته‌اند و باید تا اعلام رسمی آن صبر کنیم.

انتشار بازی‌های ترد-پارتی برای سرویس گیم‌ پس امری عجیب نیست و آخرین آن‌ها بازی Lies of P است که قرار است از روز عرضه برای سرویس نامبرده عرضه شود. بازی Gungrave Gore سومین نسخه از سری پس از بازی‌ Gungrave محصول سال ۲۰۰۲ و Gungrave: Overdose محصول سال ۲۰۰۴ است که برای پلی استیشن 2 منتشر شده بودند.

بخوانید  نقد فیلم خروج ممنوع (No Exit) | گیر افتادن در بوران!