شایعه شده درایو دیسک جداشدنی PS5 – انتظار چه چیزی | اخبار گیم اسپات



به گفته تام هندرسون از Insider Gaming، PS5 Slim احتمالی “به نظر نمی رسد تغییرات سخت افزاری عمده ای نسبت به کنسول اصلی وجود داشته باشد.” تام اضافه کرد که پخش کننده دیسک ممکن است با نسخه های دیجیتال فعلی کار نکند.

اگر درست باشد، تصمیم سونی بسیار عجیب است. داخلی‌ها یکسان هستند، بنابراین اگر اشتباه می‌کنم، کسی مرا تصحیح کند، اما آیا کنسول دیجیتال امروزی فقط به به‌روزرسانی سیستم‌افزار نیاز ندارد؟ من علاقه ای به خرید ندارم، زندگی دیجیتال را با وجود ایراداتش دوست دارم، اما برای شما که هستید، ممکن است شخص ثالث نیز آنها را بسازد. سپس صاحبان دیجیتال فعلی می توانند صاحبان مفتخر یک پخش کننده دیسک Mad Catz PS5 باشند.

این PS5 جدید با درایو دیسک قابل جابجایی اولین بار در ماه سپتامبر گزارش شد. طبق گزارش ها، این سیستم در سپتامبر 2023 وارد بازار می شود و از نوامبر 2020 تولید می شود. درایو دیسک از طریق یک پورت USB-C در پشت سیستم به کنسول متصل می شود. سونی سیستم باریک را به تنهایی یا با درایو قابل جابجایی (که خود نیز به طور جداگانه ارائه می شود) به فروش می رساند.

اما مهم نیست که چه نسخه‌ای از PS5 دارید، به احتمال زیاد اولویت شما بازی‌ها است و به دنبال آن فضای ذخیره‌سازی رو به کاهش است. یکی از بازی‌هایی که در اواخر امسال برای آن جا زیادی باز خواهید کرد، Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League است. این هفته، تصویری که از بازی به بیرون درز کرده بود، تایید کرد که بازی دارای چندین المان سرویس زنده خواهد بود. تایید شده توسط VGC، این تصویر برای اولین بار در 4Chan ظاهر شد و گمان می رود که از یک ساخت آزمایشی اخیر باشد.

بخوانید  Paddington 3 Release Date Announced, As One Star Drops Out