شایعه: زمان زیادی تا ساخت فیلم X-Men باقی‌مانده است

همچنین کرول در مورد فیلم X-Men که در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت گفت که این فیلم هنوز تا زمان ساخت و اکران بسیار فاصله دارد و به‌این زودی ساخته نخواهد شد. او اضافه کرد که بسیار عجیب و غیر ممکن است که پیش از انتخاب نویسنده و کارگردان یک یا چند بازیگر برخی از شخصیت‌ها مشخص و اعلام شوند. این موضوع واکنش به اخبار انتخاب بازیگر شخصیت‌هایی مثل ولورین، مگنیتو و پروفسور ایکس از منابع زرد و نامعتبر است که بسیاری از طرفداران این اخبار را به‌عنوان خبر رسمی باور و نقل‌قول می‌کنند.

جاستین کرول، خبرنگار ددلاین گفت بخش زیادی از دلیل اینکه بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four مشخص نشده‌اند این است که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نمی‌خواهد بازیگران مهم و اصلی فیلم را بدون نظر کارگردان انتخاب کند. فایگی در طول پنل تایید کرد که مت شکمن، کارگردان سریال وانداویژن وظیفه کارگردانی فیلم چهار شگفت انگیز را بر عهده گرفته است، اما اطلاعات بیشتری را منتشر نکرد.

x men

باتوجه‌به صحبت‌های کرول بسیار بعید است که ریبوت فیلم X-Men را زودتر از شروع فاز هفتم دنیای سینمایی مارول ببینیم و با اینکه حضور میوتنت‌ها در MCU تایید شده است، اما این به معنای نزدیک بودن ساخت فیلم یا سریالی براساس آن نیست. در هر حال بهتر است که منتظر اعلام اخبار رسمی از طرف مارول استودیو یا منابع موثق مثل ددلاین، ورایتی و هالیوودریپورتر باشیم.



منبع

از آنجایی‌که شکمن به‌تازگی وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده گرفته است و هنوز فیلم دارای نویسنده نیست و زمان زیادی تا فیلم‌برداری آن باقی مانده است و اگرچه هنوز بازگشت یا عدم بازگشت جان کرازینسکی در نقش رید ریچاردز مشخص نیست، کمی بعید به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد شروع روند انتخاب بازیگران باشیم و احتمالا تا سال ۲۰۲۳ باید صبر کنیم. ریبوت فیلم Fantastic Four قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.

بخوانید  بازی TRON: Identity با پخش یک تریلر معرفی شد

خبرنگار ددلاین به‌تازگی در مورد ریبوت فیلم X-Men و انتخاب بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four توضیحات جدیدی را ارائه کرده است.

شنبه شب بود که مارول استودیو اطلاعات جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های آینده خود را منتشر کرد که در آن شاهد مشخص شدن اعضای گروه تاندربولتز در فیلم Thunderbolts به‌همراه نمایشی از آثار آینده MCU مثل سریال Secret Invasion بودیم. البته طرفداران نتوانستند بالاخره شاهد معرفی بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four باشند یا حتی اخباری در رابطه با فیلم ایکس من منتشر نشد که باعث ناامیدی آن‌ها شده بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی در رابطه با این دو پروژه منتشر شده است.