شایعه: ریمستر Metal Gear Solid: The Twin Snakes دردست ساخت است

به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر ریمستر سه نسخه اول مجموعه Metal Gear Solid، شاهد ریمستر نسخه The Twin Snakes هم خواهیم بود.

این کات‌سین‌ها محل مشاجره‌ای بین طرفداران بود چون فکر می‌کردند استایل طراحی کیتامورا با سری همخوانی ندارد. به‌عنوان مثال از مکانیک‌های بولت‌تایم (صحنه آهسته هنگام شلیک مثل بازی مکس پین) و سکانس‌های اغراق‌شده استفاده شد و حتی درجایی اسنیک در مواجهه با موشک Hind D روی آن پرید تا مسیرش را منحرف کند.

نیک بِیکر، یکی از موسسان وبسایت XboxEra به ساخت ریمستر احتمالی بازی Metal Gear Solid: The Twin Snakes اشاره کرده است. این خبر پس از خبر انتشار ریمستر سه نسخه اول سری نامبرده منتشر می‌شود که توسط DuskGolem فاش شده بود. او گفته بود در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ شاهد معرفی این مجموعه خواهیم بود. بیکر در توییتی عبارت «🐍 🐍» را نوشته است که درواقع به دو مار اشاره می‌کند و می‌تواند اشاره‌ای به بازی Metal Gear Solid: The Twin Snakes داشته باشد

نسخه The Twin Snakes روی کنسول دیگری غیر از گیم‌کیوب منتشر نشد. پس ممکن است کونامی سودای بازگشت آن را داشته باشد. این بازی توسط Silicon Knights ساخته شده بود و کار انتشار آن برعهده خود نینتندو بود.



منبع

بازی MGS: The Twin Snakes در سال ۲۰۰۴ روی کنسول نینتندو گیم‌کیوب منتشر شده بود و درواقع ریمستری از اولین بازی مجموعه متال گیر است. به‌جز پیشرفت‌های گرافیکی، بازی شامل چند مکانیک گیم‌پلی جدید هم می‌شد و آن را تجربه‌ای شبیه به بازی MGS2: Sons of Liberty کرده بود. شاید به‌یادماندنی‌ترین بخش بازی کات‌سین‌های آن باشد که توسط ریوهِی کیتامورا کاملا بازطراحی شده بودند.

بخوانید  رمز توسعه Fire Emblem Engage Wave 2 بعداً امروز در دسترس است