شایعه: تاریخ رویداد جدید Xbox مشخص شده است

پس از چندین شایعه در مورد یک رویداد Xbox Direct، جز برش Windows Central Media اطلاعات جدیدی از زمان برگزاری آن منتشر کرده است. چندین منبع آگاه از برنامه های مایکروسافت می گویند این مراسم Xbox Developer_Direct نام دارد و ساعت 23:30 روز 5 بهمن (25 ژانویه) خواهد بود که البته ممکن است تغییر کند. ظاهراً می‌توان انتظار داشت که بازی‌های Forza Motorsport، Redfall و Minecraft Legends در کنار محتوای استودیوی آنلاین Zenimax حضور داشته باشند.

ظاهرا رویداد Xbox شایعه شده است این Xbox Developer_Direct نامیده می شود و شامل چند بازی بزرگ از مایکروسافت می شود.

Starfield نیز وجود دارد که دوباره برای نیمه اول امسال مطرح شده است، اما کوردن می گوید که Starfield ممکن است در این رویداد حضور نداشته باشد و احتمالا برنامه تبلیغاتی خود را خواهد داشت. کوردن قبلاً در توییتی گفته بود که در روزهای آینده معرفی احتمالی وجود خواهد داشت. بنابراین احتمالا به زودی شاهد اعلام رسمی مایکروسافت خواهیم بود.

همچنین گزارش شده است که این مراسم نگاه دقیق تری به بازی های بزرگی که امسال منتشر می شود خواهد داشت. Developer_Direct احتمالاً نام جدیدترین رویداد ایکس باکس است که به طور منظم جزئیات جدیدی از بازی های آینده خود را نشان می دهد. اگرچه ممکن است زمان برگزاری مراسم تغییر کند، اما هر لحظه احتمال برگزاری مراسم بیشتر می شود. به خصوص که شایعه شده است که بازی Redfall در ماه می منتشر خواهد شد.

بخوانید  با بسته الحاقی جدید Mario Kart 8 Deluxe در اطراف جزیره Yoshi رانندگی کنید