شایعه: تاریخ انتشار Diablo 4 مشخص شد

یکی از دیتامینرهای قابل اعتماد فروشگاه مایکروسافت توانست تاریخ و حجم انتشار بازی Diablo 4 را دریافت کند.

همچنین محدودیت رسانه ای از بازی امروز حذف خواهد شد. بیش از 100 روزنامه‌نگار و سازنده محتوا این فرصت را داشتند که بازی Diablo 4 را تجربه کنند و پشت صحنه بازی را ببینند. راد فرگوسن وی همچنین از تمامی شرکت کنندگان در این برنامه دعوت کرد تا به تماشای The Game Awards بنشینند زیرا در این مراسم معرفی هایی از این بازی ارائه خواهد شد. به گفته لومیا، بازی روی ایکس باکس 80 گیگابایت حجم خواهد داشت.

کاربر توییتر Aggiornamenti Lumia، یک استخراج کننده داده و متخصص فناوری که عادت دارد اطلاعات بازی ها را از طریق فاش کند. Microsoft Store API موفق به دریافت تاریخ انتشار Diablo 4 شد.گفته شد که این بازی در تاریخ 15 ژوئن 1402 (5 ژوئن 2023) منتشر خواهد شد. این اطلاعات یک روز قبل از شروع مراسم جوایز بازی فاش شد. جایی که بازی مذکور احتمالا در آن حضور خواهد داشت.

این هفته، Jez Corden از WindowsCentral Media ادعا کرد که تاریخ انتشار Diablo 4 نسبت به برنامه آوریل قبلی تغییر کرده است و انتظار می رود بین آوریل تا ژوئن 2023 منتشر شود. علاوه بر این، در آن سال، یک سند فاش شده از Activision Blizzard نشان داد که پیش خرید این بازی در مراسم اهدای جوایز بازی آغاز خواهد شد. Media Insider Gaming قبلاً ادعا کرده بود که این بازی در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. هر چند روز دقیق را اعلام نکرد.

Diablo IV یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط بلیزارد توسعه یافته و چهارمین قسمت اصلی از سری Diablo است. این بازی برای اولین بار در Blizzcon 2019 نمایش داده شد و تابستان امسال در کنفرانس Bethesda مایکروسافت تایید شد که Diablo 4 در نیمه اول سال 2023 منتشر خواهد شد. انتظار می رود تاریخ انتشار رسمی بازی فردا در مراسم جوایز Game اعلام شود.

بخوانید  اسناد مایکروسافت به کنسول های نسل بعدی اشاره دارد که در سال 2028 عرضه می شوند