شایعه: بازی Need for Speed جدید به‌زودی معرفی خواهد شد

همچنین زمان تریلر معرفی این بازی ۲ تا ۳ دقیقه خواهد بود و شامل موسیقی‌ از A$AP Rocky، رپر آمریکایی است. احتمال دارد تریلر بیشتر روی جنبه‌های بخش چندنفره تمرکز کند؛ چون طبق شایعات شاهد تمرکز عظیمی روی این بخش در NFS جدید خواهیم بود. گزارش دیگری پیش‌تر گفته بود بازی جدید این مجموعه تنها روی کنسول‌های نسل نهم و پی سی عرضه خواهد شد و خبری از نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نخواهد بود. انتظار می‌رود درجریان رونمایی بازی از پلتفرم‌های مقصد این اثر هم نام برده شود.



منبع

طبق گفته هندرسون در سایت Inside Gamer، این تاریخ عرضه پس از چند تأخیر در پشت‌صحنه ساخت بازی رخ می‌دهد و حتی برخی از این تاخیرها توسط شرکت EA در ماه مارس سال ۲۰۲۱ تایید شده بود. هندرسون می‌گوید زمان معرفی قریب‌الوقوع مبهم است و هنوز تاریخ آن قطعی نشده است. ممکن است امروز، یک هفته دیگر یا دو هفته دیگر شاهد معرفی بازی Need for Speed Unbound باشیم.

به‌نظر می‌رسد به‌زودی شاهد اعلام تاریخ عرضه و انتشار اولین تریلر از بازی Need for Speed Unbound خواهیم بود.

تام هندرسون، افشاگر معتبر دنیای بازی از رونمایی قریب‌الوقوع بازی Need for Speed جدید خبر داده است که انتظار می‌رود شامل تایید نام بازی، اعلام زمان عرضه بازی در سال ۲۰۲۲ و انتشار یک تریلر باشد. او در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار توییتی نوشته است: «دیگر می‌توانید سؤال پرسیدن از من را متوقف کنید. Need for Speed Unbound در تاریخ ۱۱ آذر امسال (۲ دسامبر) عرضه خواهد شد».

بخوانید  هرکول پوآرو در تریلر ترسناک ونیز با یک روح ترسناک ملاقات می کند