شاید استیم دک بعدی یک دستگاه استریم بازی باشد

شرکت Valve اخیرا اعلام کرده بود که آینده‌ی استیم دک را به‌عنوان یک محصول چند نسلی می‌بیند. همچنین در دفترچه‌ی استیم دک که اخیرا منتشر شده، شرکت ولو بیان کرده است که قصد دارد نسخه‌های نسل جدید پلتفرم بازی دستی خود را در آینده به بازار بفرستد. در این دفترچه آمده است: «استیم دک اولین محصول در دسته‌ی جدیدی از کامپیوترهای بازی دستی استیم است. در آینده، ولو ارتقای این محصول را با بهبودها و تست‌های مکرر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دنبال خواهد کرد و نسخه های جدید استیم دک را به بازار خواهد آورد».

گویا شرکت ولو نسخه‌های نسل جدید استیم دک را در آینده به بازار عرضه خواهد کرد. آن‌ها می‌توانند با تکیه به فناوری استریمینگ ساخته شوند.

درحالی‌که کامپیوترهای دستی استیم دک به اندازه‌ای محبوب هستند که شرکت ولو به‌دلیل مشکلات زنجیره‌ی تأمین به سختی می‌تواند تقاضای بازار را پاسخ دهد، اما به‌تازگی یکی از طراحان این شرکت اعلام کرده است که احتمالا نسخه‌ی نسل بعدی این پلتفرم در آینده ساخته خواهد شد. در آخرین شماره‌ی نشریه هفتگی فامیتسو، تیم توسعه استیم دک از شرکت ولو در مصاحبه‌ای که به مناسبت عرضه شدن این پلتفرم در آسیا برگزار شد، در مورد توسعه‌ی نسخه‌ی نسل بعدی استیم دک مطالبی را بیان کرد.

گرگ کومر، طراح استیم دک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در صورت موفقیت Steam Deck می‌توان انتظار بیشتری در آینده داشت، گفت: «اگر تغییرات اساسی رخ ندهند، نسل بعدی محصولات استیم دک در آینده وجود خواهد داشت. طراحی، اندازه و شکل آن تغییر خواهد کرد و حتی ممکن است به یک دستگاه استریم تبدیل شود. توسعه‌ی Steam Deck ادامه خواهد داشت».

بخوانید  نسخه Firefly Edition بازی The Last of Us Part 1 دوباره موجود می‌شود

استیم دک / Steam Deck در دستان هنگام بازی

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع