شازم! Fury of the Gods: Latest Trailer، جزئیات داستان و هر آنچه می دانیم

برای شکست دادن دکتر سیوانا در پایان فیلم اول، بیلی باتسون/شزم قدرت های خود را با خواهر و برادرهای خوانده اش که بعداً به ابرقهرمانان بزرگسال نیز تبدیل شدند، تقسیم کرد. اکنون همه آنها هنوز آن قدرت ها را دارند و سه موجود باستانی که به دختران اطلس معروف هستند (هلن میرن، لوسی لیو و ریچل زگلر) چندان از این که این بچه ها از قدرت خدایان استفاده می کنند خوشحال نیستند. .

اما اولین Shazam! این فیلم با موفقیت قلب ما را در سال 2019 به دست آورد، زمانی که DCEU در شرایط سخت تری قرار داشت. و با کارگردانی دیوید اف. سندبرگ یک بار دیگر در راس کار، شکی نیست که آنها می توانند دوباره این کار را انجام دهند. اما هرگز هیچ تضمینی در این تجارت وجود ندارد و حتی کمتر از حد معمول در دنیای پسا کووید وجود دارد.

پیش از این دو بار به 2 ژوئن 2023 موکول شده بود، قبل از اینکه به دسامبر 2022 منتقل شود، سپس در نهایت به 17 مارس 2023 بازگردانده شد. این تاریخ از آگوست برقرار است، بنابراین بعید است که در حال حاضر به جدید منتقل شود. . . اما هرگز نگو هرگز.

و آنها می آیند تا آن قدرت را به هر وسیله ای که لازم باشد باز پس بگیرند. حتی، ظاهرا، اگر به معنای نابودی جهان باشد.

شرحی ارائه نشده است

آیا دکتر سیوانا و مستر مایند ترسناک نقشی خواهند داشت؟

همه کسانی که در Shazam بودند! خانواده در فیلم اول برای این یکی برگشته اند، به جز یکی. بنابراین زکری لوی و آشر آنجل در نقش‌های قدیمی‌تر و جوان‌تر بیلی باتسون، آدام برودی و جک دیلن گریزر خنده‌دار در نقش فردی، میگان گود و فیتر هرمان در نقش دارلا، دی‌جی کوترونا و جووان آرماند در نقش پدرو و راس باتلر و ایان چن در نقش یوجین. .

بخوانید  Battlefield 2042 فصل 5 تغییرات بزرگی را در وسایل نقلیه به ارمغان می آورد

در حالی که Shazam! Fury of the Gods ممکن است در نهایت چیزهای مختلفی باشد، در اینجا چیزی است که ما در حال حاضر در مورد آن می دانیم.

شرحی ارائه نشده است

Shazam کی است! آیا خشم خدایان بیرون می آید؟

«دختران اطلس» دسته ای از شرورهای کمیک دی سی نیستند، حداقل اینطور نیستند. هسپرا و کالیپسو (میرن و لیو) که شبیه شخصیت های شرور اصلی تریلر هستند، هیچ همتای مستقیمی در داستان های کمیک دی سی ندارند. اما آتنا، خواهر سوم که بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسد و با لباس‌های معمولی در تریلر دیده می‌شود، اهل دی سی است – او به معنای واقعی کلمه Wonder Woman را از خاک رس خلق کرد.

Fury of the Gods کمی سخت است و پس از ماه‌ها درام در مورد وضعیت هنری کاویل به عنوان سوپرمن (او دیگر ندارد) و تلاش ناموفق دواین «صخره» جانسون برای تبدیل بلک آدام به یک اثر اصلی به دست می‌آید. DCEU هر دوی این داستان ها روی Shazam تاثیر می گذارد! – بلک آدام، به معنای واقعی کلمه، یک Shazam است! شخصیت، و سوپرمن – که Shazam دارای سطح مشابهی از قدرت است – بارها و بارها در Shazam اول ذکر شد! قبل از ایجاد یک ظاهر کوتاه خارج از کادر در پایان، ورق بزنید.

خود اطلس نیز نام تعدادی از شخصیت های مختلف از لور دی سی است که هیچ کدام کاملاً با این داستان مطابقت ندارند.

والدین خوانده با بازی مارتا میلانز و کوپر اندروز نیز باز خواهند گشت. درست مثل جادوگر باستانی جیمون هونسو.

شرحی ارائه نشده است

این “دختران اطلس” که Shazam هستند چه کسانی هستند! و دوستان روبرو خواهند شد؟

بخوانید  فناوری‌های RTX انویدیا در بیش از 500 بازی و برنامه پشتیبانی می‌شوند

Shazam دوم! این فیلم در حال حاضر پس از چند سال جهش برنامه، برای 17 مارس برنامه ریزی شده است. شما می توانید تریلر را از اینجا تماشا کنید.

نه، مارک استرانگ بازیگر نقش سیوانا (تصویر) در آخرین فیلم گفت که در این فیلم نقشی نداشته است. پس آن صحنه پس از اعتبار را از اولین Shazam اضافه کنید! به لیست تیزهای دنباله DC که در نهایت اتفاق نیفتاد –برای یک لحظهبه هر حال.

پس کی از اولین Shazam! است برای Fury of the Gods برگردی؟

ممکن است همه چیز در نهایت به آیه فیلم دی سی زیر نظر جیمز گان و پیتر سافران، روسای جدید استودیوی دی سی تبدیل شود، اما فیلم جدید بعدی دی سی قبل از تصاحب آنها تنظیم شده است: Shazam! Fury of the Gods، دنباله یکی از بهترین فیلم های DCEU.

ارتباط بالقوه Wonder Woman وجود دارد، اما احتمالاً نمی توان تصور کرد که فیلم واقعاً از آن استفاده کند. از آنجایی که یک رژیم جدید در بالای استودیو دی سی وجود دارد، و این فیلم قبل از تبدیل شدن آنها به رئیس جدید ساخته شده است، بهترین شرط این است که Shazam! 2 یک تجربه مستقل خواهد بود که هرگز به صراحت به هیچ چیز دیگری اشاره نمی کند که در هیچ فیلم دیگری از DC اتفاق افتاده است، به جز اولین Shazam! فیلم

چطوری شزم! Fury of the Gods در نوعی برزخ وجود دارد. این فیلم مطمئناً به عنوان بخشی از چشم انداز گان و سافران برای فرنچایز ساخته نشده است، زیرا مدت ها قبل از تصاحب آن ها فیلمبرداری شده است. و برنامه کلی DCEU در زمان ساخت فیلم هرچه بود، با تصاحب گان و سافران دیگر وجود ندارد.

بخوانید  منتظر بازی رایگان Battlefield Battle Royale باشید

اما روی این احتمال حساب نکنید که ممکن است اخیراً توانسته باشند نوعی شوخی برای پایان فیلم ترتیب دهند که منعکس کننده برنامه بلندمدت فعلی است. و آن‌ها فیلم دیگری از آکوامن دارند که قرار است به‌جز آثار جلوه‌های بصری تقریباً در جعبه باشد، بنابراین تطبیق ویژه برای آن، مانند تریلر بعد از تیتراژ، نیز یک امکان متمایز است. اما چیزهای کراس اوور، اگرچه غیرممکن نیست، به نظر خیلی محتمل به نظر نمی رسد.

ما می توانستیم تمام روز حدس بزنیم که چرا آنها ظاهراً شرورهای جدیدی را در اینجا اختراع می کنند، اما در نهایت ما دانستن هیچ چی. اما نادیده گرفتن ارتباط Wonder Woman سخت است.

شازم! آیا Fury of the Gods به سایر بخش‌های DCEU متصل می‌شود؟

Shazam چیست! خشم خدایان؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تنها استثنا میشل بورث بازیگر است که نقش نسخه ابرقهرمانی بزرگسالان مری برومفیلد را بازی کرد. گریس فولتون کری، که در فیلم اول نقش جوان‌تر و بدون نظارت مری را بازی کرد، این بار هر دو شکل را اداره می‌کند، زیرا این شخصیت در این مرحله یک فرد بالغ در بیست و چند سالگی است.