سیم‌کارت دوست‌یابی فوق‌العاده خوب Overwatch 2 مملو از جوک‌ها، شوخی‌ها برای آینده و افشاگری هیجان‌انگیز جنجی است.

به عنوان بخشی از جشن های روز ولنتاین Overwatch 2، بلیزارد یک عکس را منتشر کرده است مدت زمان محدود سیم کارت آشنایی که به بازیکنان این فرصت را می دهد که مرسی، دکتر بالدار و نینجای سایبورگ مورد علاقه همه، جنجی را دوست داشته باشند. اگرچه بازی مرورگر کوتاه – با عنوان هوشمندانه Loverwatch – در نظر گرفته شده است که یک تجربه کوتاه، طنزآمیز و آشکارا غیر معمول باشد، سیم‌کارت دوستیابی به‌طور شگفت‌آوری لذت‌بخش است و مملو از شوخی‌ها و شوخی‌های فراوان برای آینده Overwatch 2 است.

برای محتوای بیشتر Overwatch 2، حتماً یادداشت های پچ فصل 3 را بخوانید و به محتوای کامل نبرد پاس بازی نگاهی بیندازید. بلیزارد نیز اخیرا اولین رویداد را اعلام کرد. متقاطع IP از Overwatch 2، با پوسته هایی الهام گرفته از ابرقهرمان متحرک موفق سریال One Punch Man از 7 مارس در دسترس است.

مانند ساعت عاشق بخشی از محتوای درون بازی برای روز ولنتاین است، سیم‌کارت دوستیابی فقط برای مدت محدودی در دسترس است. از هم اکنون تا 28 فوریه می توانید بازی را انجام دهید. دو داستان متفاوت Loverwatch حدود 30 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شود و به زبان های انگلیسی، کره ای، ژاپنی، اسپانیایی، آلمانی و فرانسوی در دسترس است.

علاوه بر این، در حالی که Loverwatch بارها از خود به عنوان غیرکانن یاد می کند، این بازی به محتوای آینده به Overwatch 2 اشاره می کند، مانند نگاهی دقیق تر به رابطه Zenyatta و Ramattra. شاید حتی هیجان‌انگیزتر، اگر می‌پرسید چرا Loverwatch در ابتدای بازی فقط دو گزینه عاشقانه دارد، به شما گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که یک سیم‌کارت دوستیابی بزرگ‌تر بعداً بیاید. “ما نمی گوییم که این نوعی است تست نسخه ای از یک ماجراجویی دوستیابی بالقوه قوی تر،” در متن آمده است نه آن را هم نگو.”

بخوانید  COD Mobile Weapons Inspection یک تجربه کامل سینمایی از جنگ جهانی دوم است
هانزو، منظورم کوپید است، بازیکن را از رابطه عاشقانه با جنجی هشدار می دهد.
هانزو، منظورم کوپید است، بازیکن را از رابطه عاشقانه با جنجی هشدار می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که مفهوم و جذابیت آن ساده است، خدمات طرفداران ارائه شده توسط Loverwatch بسیار عمیق تر از مشاهده مکرر سرخ شدن مرسی، جنجی و کوپید بازی، هانزو است. این بازی دارای شوخی‌های بی‌شماری است، از جمله اینکه Genji به دلیل نیاز به شفا شهرت دارد و Zenyatta هرگز محتوا یا زمان کافی برای صفحه نمایش دریافت نمی‌کند. همچنین شامل چندین شکستگی دیوار چهارم است، زیرا شما، بازیکن، به خوبی از افسانه Overwatch آگاه هستید، در حالی که بازیگران Loverwatch تظاهر به نادانی می کنند.

در Loverwatch، شما این انتخاب را دارید که Genji یا Mercy را به عنوان یک شریک عاشقانه دنبال کنید. سفر شما در یک کلوپ کمدی آغاز می شود، جایی که وظیفه دارید جوک مناسبی را برای خنداندن قرارتان ارائه دهید و پس از آن یک شام عاشقانه در مراکش برگزار می شود. سپس این دو شخصیت سومین تاریخ ویژه ای دارند که مکان آن بستگی به این دارد که چه کسی را می خواهید جذب کنید. اگر بتوانید تا پایان سومین قرار ملاقات، آنها را عاشق خود کنید، پس حق دارید صحنه‌ای ویژه‌ای داشته باشید که نگاه صمیمی‌تری به این قهرمانان ارائه دهد.

جنجی در Loverwatch نقابش را برمی دارد.
جنجی در Loverwatch نقابش را برمی دارد.