سیستم همسریابی Apex Legends را تغییر دهید

Apex Legends اکنون برای کاربران پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S، PC، Nintendo Switch، Android و iOS.

Apex Legends، بازی محبوب بتل رویال استودیو Respawn، سیستم خواستگاری مبتنی بر مهارت فعلی خود را با سیستم جدیدی جایگزین خواهد کرد. استودیوی توسعه جزئیات پیاده سازی Matchmaking و تغییراتی که آنها ایجاد خواهند کرد را ارائه کرده است. در یک پست وبلاگ نوشته شده توسط اعضای تیم، آنها ابتدا خاطرنشان کردند که این خواستگاری یک موضوع داغ در جامعه بازی است:

Matchmaking یک موضوع بزرگ و پیچیده است که در جامعه بازی ما بسیار مورد بحث قرار می گیرد. “ما به تازگی تغییراتی را در خواستگاری ایجاد کرده ایم که ممکن است بازیکنان متوجه آن شده باشند و مایل به بحث در مورد آن باشند.” در ادامه، اعضای تیم Respawn گفته اند. جزئیات بسیار خوبی در مورد این سیستم منتشر کرده است که جزئیات مهم آن به شرح زیر است:

  1. «Apex Legends اکنون مسابقات را با استفاده از رتبه‌بندی مهارت بهترین بازیکن در مهمانی از پیش ساخته‌شده شما ایجاد می‌کند، و سیستم ما هنگام مطابقت با حریفان، اندازه مهمانی از پیش ساخته شما را در نظر می‌گیرد.
  2. ما در حال تلاش برای ایجاد مسابقات منصفانه‌تر از امروز هستیم که با دوستانی در سطوح مختلف مهارت بازی می‌کنیم.
  3. ما در حال بازنشستگی سیستم مسابقه‌سازی مبتنی بر مهارت (SBMM) خود برای سیستم جدیدی هستیم که بازیکنان ما را بر اساس مهارت‌هایشان با دقت بیشتری گروه‌بندی می‌کند و به الگوریتم همسان‌سازی ما اجازه می‌دهد هنگام ایجاد گروه‌ها تصمیمات بهتری بگیرد. هدف نهایی ایجاد مسابقات عادلانه تر و تجربه های سرگرم کننده تر برای همه است.”
بخوانید  پیش‌سفارش‌های Undertale Nendoroid در آمازون تخفیف دارند

استودیو Respawn تصمیم گرفت سیستم همسریابی Apex Legends را تغییر دهد تا بازی‌های منصفانه‌تری ایجاد کند.