سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ | 1gamer

و این شما هستید که باید ببینید کدام برای شما بیشتر جذاب تر است. در اول صفحه نرم افزار گزینه های Install Packages و Files Access رو فعال کنید بعد روی گزینه Install Xapk Files کلیک کنید. پس با شخصی‌سازی این شخصیت‌ها می‌توانید ویژگی‌های آن‌ها را تقویت کرده و حرفه‌ای‌تر بار بیاورید تا به مبارزه بپردازند. در زمینه داستانی، جلوگیری از تمامیت‌خواهی و تلاش برای آزادی بشر، محتوایی خوب است که البته در میان ویژگی‌های بازی، اثر خود را از دست می‌دهد.

اگر وارزون موبایل به اندازه کالاف دیوتی موبایل بروزرسانی نداشته باشد، شکست می‌خورد

حالا بازیکنان می‌توانند بعد از فضای جنگ سرد، در فضای جنگ جهانی دوم بازی را تجربه کنند. بعد از این، حدودا هر دو ماه که یک فصل نامیده می‌شود، محتوایی به این بازی اضافه می‌شود و به بهانه این محتوا ، آیتم‌های مفصلی به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکن آن‌ها را خریداری کند اما روند بازی تغییری نمی‌کند. با وارد کردن اطلاعات شخصی‌تان در این مرحله، امنیت را برای اکانت خود برقرار کنید. نام کوچک و فامیلی، ایمیل و شماره تلفن و تمامی اطلاعات مورد نیاز دیگر برای ساختن اکانت کاربری را به دقت پر نمایید.

  • در ادامه تریلر معرفی وارزون ۲.۰ و بخش چند نفره‌ی جنگاوری نوین ۲ را برایتان قرار داده‌ایم.
  • پرک‌های کال اف دیوتی وارزون در اصل قابلیت‌هایی هستند که با داشتن آنها می‌توانید تدافعی، تهاجمی و تاتیکی پلیر خود را تقویت کنید.
  • شما هم قطعا در نسخه‌های کنسول و کامپیوتر خاطرات زیادی با نقشه وردانسک دارید و از بازگشت آن هیجان‌زده‌اید.
  • البته توسعه‌دهنده‌ها هنوز تصمیمی درباره حالت رایج مولتی‌پلیر نگرفته‌اند.
بخوانید  خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

می­دانید که شخصیت‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل،با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در جنگ­ هایتان کمک کنند. اکتیویژن اعلام کرد که این بازی یک بتل رویال ۱۲۰ نفره است که برای دستگاه‌های همراه ساخته شده است. همینطور اینکه این بازی رویدادها و محتوای مخصوص خود را خواهد داشت.

http://badorclothesworkshop.ir

مجله خبری یک گیمر بازی Call of Duty Warzone | بهترین سلاح ها کدامند؟همان‌طور که از بازی کالاف دیوتی وارزون انتظار می‌رود شاهد حضور سلاح‌هایی بسیار متنوع و جذاب در آن هستیم. در مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | بهترین سلاح ها کدامند؟» راهنمای دقیقی از تمامی این سلاح‌ها، مشخصات کامل آنها و بهترین سلاح در هر نوع برای شما ارائه شده است. متأسفانه، بازیکنان نمی توانند در آلفا ثبت نام کنند و فقط می توانند از طریق دعوت نامه های خصوصی به نسخه اولیه کالاف دیوتی وارزون موبایل دسترسی داشته باشند. شما با خرید سی پی وارزون موبایل می­توانید لباس های جدید و بتل پس و پرمیوم پس و همچنین عنوان ماشین ها و هواپیما ها را خریداری کنید. هر دو حالت Team Deathmatch و Domination به‌طور قطعی در این نسخه حضور خواهد داشت. با کمک آن‌ها می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید، کاموهای جدید را باز کنید و پیشرفت‌هایی داشته باشید که همزمان در دیگر بازی‌های کالاف ثبت می‌شوند.

فعلا، هر بازیکن می‌تواند از بین 9 تریک دردسترس 3تا را به بازی خود اضافه کند. لیست کامل Killstreakها و توضیحاتشان را می‌توانید در همین مقاله پیدا کنید. توسعه‌دهنده‌ها اظهار کردند که فعلا این حالت فقط برای بتل رویال وجود دارد و آن‌ها منتظرند تا استقبال را ببینند.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

راهنمای بازی Call of Duty Warzone | بهترین Loadout و پرک ها در بازی COD Warzone