سونی در صدر نامزدهای جوایز بازی 2022 قرار دارد

در مقایسه با سایر ناشران در جوایز بازی امسال، سونی بیشترین نامزدی را برای بازی های خود به دست آورد.

جف کلیمجری و تهیه کننده The Game Awards با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود لیستی از نامزدترین ویرایشگران در بخش های مختلف رویداد TGA 2022 را فاش کرد.در جدیدترین اخبار بازی ها مشخص شد که سرگرمی های تعاملی سونی تقسیم داشت 20 نامزد در رتبه اول قرار گرفتند و پس از آن Nintendo و Annapurna Interactive با 11 نامزدی قرار گرفتند. رتبه چهارم به Bandai Namco، ناشر Elden Ring با هشت نامزد می رسد.

نامزدترین ناشران در The Game Awards 2022

پس از آن شرکت رایت با 6 نامزد، الکترونیک آرتز و فوکوس انترتینمنت با 5 نامزد و در نهایت اسکوئر انیکس، دبلیو بی گیمز و فینجی با 4 نامزد در 31 رشته قرار دارند. نیمی از نامزدهای سونی متعلق به God of War Ragnarok است که بیش از هر اثر دیگری در The Game Awards 2022 جوایزی را در بخش‌های مختلف دریافت کرد.

جای تعجب نیست که God Of War Ragnarok در این مرحله و در بخش های مختلف نامزد شده است. باید منتظر ماند و دید که چگونه این استودیو سانتا مونیکا در چندین دسته برنده می شود. با این حال، God of War Ragnarok یک رقیب قدرتمند به نام Elden Ring دارد که در هر شش رشته یکسان از جمله بهترین بازی سال نامزد شده است.

لیست کامل نامزدهای The Game Awards 2022 را در یک گیمر ببینید.

بقیه نامزدهای پلی استیشن برای The Game Awards امسال به Horizon Forbidden West، Gran Turismo 7 و The Last of Us Part I گره خورده است، بنابراین سونی نمایش قوی و داشتن بیست نامزدی را نشان خواهد داد. این تعداد فقط بازی‌های ویدیویی منتشر شده توسط Sony Interactive Entertainment را در نظر می‌گیرد. در نتیجه، نامزدهای Destiny 2 و EVO برای سونی به حساب نمی آیند. از آنجایی که EVO یک بازی نیست بلکه یک رویداد است و با وجود اینکه Bungie اکنون متعلق به SIE است، Destiny 2 توسط خود Bungie چند سال پیش منتشر شد.

بخوانید  درباره تغییر استانداردهای انیمیشن در ویدیوی جدید مرد عنکبوتی 2 صحبت کنید