سونی برای اثبات موقعیت Call of Duty بازی های Battlefield را نابود کرد

سونی در بخشی از گزارش جدید خود در مخالفت با نهایی‌سازی استودیو اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بار دیگر به جایگاه ویژه بازی‌های کالاف دیوتی در صنعت بازی اشاره می‌کند و در همین راستا مثال جالبی را مطرح می‌کند. سونی ادعا کرده است که این توانایی را دارد که به جای بازی های Call of Duty، شوتر اول شخص اختصاصی خود را به گیمرها معرفی کند، اما این سری را غیرقابل جایگزین می داند.

نظر شما درباره بیانیه سونی در بیانیه جدید این شرکت به سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) چیست؟

اگر منصف باشیم، بازی‌های Call of Duty با برنامه منظم‌تری نسبت به سری Battlefield منتشر می‌شوند که معمولاً هر سال نسخه جدیدی دریافت نمی‌کنند. البته، سونی می‌گوید توانایی Activision Blizzard برای انتشار موفقیت‌آمیز نسخه‌های مختلف سری Call of Duty به طور منظم و سالانه دلیل دیگری برای غیرقابل جایگزینی آن است. بنابراین شبیه به بتلفیلد است و فقط برای اثبات ادعای سونی به عنوان نمونه مشابه تحقیر شد.

میدان جنگ در مقابل ندای وظیفه

سونی موقعیت ویژه بازی های Call of Duty را توضیح می دهد در بحث قرارداد خرید مایکروسافت برای Activision Blizzard، Battlefield را به عنوان مثال در نظر بگیرید و آن را در حد جایگزینی این مجموعه در نظر نگیرید.

در این میان، شایان ذکر است که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در کمتر از یک هفته بیش از یک میلیارد دلار درآمد برای سازندگان خود داشته است و امثال Killzone حتی نمی توانند به این رقم نزدیک شوند. به زودی. برای توضیح این نکته، سونی بازی های Battlefield شرکت Electronic Arts را مثال زد و به نوعی سونی با نشان دادن جایگاه بسیار کوچک خود در رابطه با پرونده وظیفه، تلاش دارد تا رگولاتورهای بریتانیایی را به مخالفت با این قرارداد متقاعد کند.

بخوانید  انتشار آپدیت جدید بازی Hi-Fi Rush با اضافه شدن حالت عکس

«الکترونیک آرتز به عنوان یکی از بزرگترین ناشران شخص ثالث پس از اکتیویژن، سال ها با سری Battlefield کار کرده است. تلاش زیادی برای ایجاد یک رقیب ندای وظیفه اما با وجود شباهت ها و سابقه درخشان این شرکت در ارائه آثار با کیفیت بالا AAA حتی نمی تواند با FIFA، Mass Effect و Need for Speed ​​رقابت کند. تا اوت 2021، بیش از 400 میلیون بازی Call of Duty فروخته شده است، در حالی که کل فروش بازی Battlefield در آن سال ها تنها 88.7 میلیون نسخه بوده است.

در متن این گزارش 20 صفحه ای آمده است: