سه تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 را پخش کنید

به تازگی استودیو بازی سازی Square Enix سه تریلر جدید از بازی Final Fantasy 16 منتشر کرده است که بر روی حالت های مختلف موجود در گیم پلی تمرکز دارد.

دانلود از آپارات

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 ژوئیه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

اخبار داغ دنیای بازی، ساعاتی پیش سازندگان جدیدترین نسخه از سری فاینال فانتزی ویدیوهای جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر کردند. در تریلرهای جدید، سازندگان عناصر کلیدی گیم پلی این بازی مانند Party Members، Torgal و Story Focused را به مخاطب نشان می دهند. دوستان عزیز می توانید فیلم های پخش شده را مشاهده کنید.

در نهایت به حالت Story Focused می رسیم که به عنوان یکی از ویژگی هایی شناخته می شود که از ابتدای بازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.این حالت علاوه بر دسترسی به Timely Accessories، زمان را کاهش می دهد و به بازیکنان اجازه می دهد تا ویژگی های خاص را با هم ترکیب کنند. توانایی ها و ترکیبات با لمس یک دکمه. اما باید گفت که با استفاده از آن، شکاف های Eتجهیزات شما را اشغال خواهد کرد.

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز احتمالا می دانید کاربران این بازی داستان را با شخصیت روایت می کنند. کلایو راسفیلد کارگردانی خواهد کرد. کلایو در طول نبردها می تواند از کمک شخصیت هایی مانند Cidolfus Telamon و Jill Warrick استفاده کند. Cidolfus از طلسمی به نام Thunder برای از بین بردن دشمنان استفاده می کند. از طرفی شخصیت جیل علاوه بر ایجاد موانع یخی، از اشیایی هم ماهیت برای رویارویی با دشمنان بازی استفاده می کند، سپس باید گفت که ترگال، گرگ همدم قهرمان بازی، می تواند کمک کند. این شخصیت در حملات و بهبود سلامت.

بخوانید  زنجیره سینمای فیلمازی متولد شد

دانلود از آپارات