سنگ، کاغذ، قیچی در تریلر جدید Like a Dragon: Ishin

سگا تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin منتشر کرده است که مینی گیم های متنوع و جذاب این اثر را نشان می دهد.

در این تریلر سعی شده است مدت زمان هر مینی بازی کوتاه باشد و در عین حال ویدئوی مورد بحث جزئیات هر کدام را تا حدودی نشان می دهد. همانطور که گفته شد، برخی از مینی‌گیم‌ها بازی‌های کارتی هستند و برخی از آن‌ها مربوط به نسخه‌های قبلی Yakuza like a Dragon: Ishin هستند که در میان آن‌ها کارائوکه یکی از محبوب‌ترین مینی‌گیم‌های این سری است. Yakuza. در این میان بدانید که Like a Dragon نام دیگری از سری بازی های Yakuza است.

استودیو Ryu Ga Gotoku و سگا تریلر جدیدی از بازی Like a Dragon: Ishin منتشر کردند. این تریلر بر روی مینی گیم های مختلف بازی تمرکز دارد و زمان آن بیش از یک دقیقه است. برخی از این مینی بازی ها عبارتند از: رقص بویو، مسابقه مرغ، قیچی کاغذ سنگی، پوکر، کارائوکه، اودون شاپ (یک غذای ژاپنی)، کوی کوی (یک بازی با ورق ژاپنی)، چوهان (بازی تاس ژاپنی)، ماهیگیری، اویچی-کابو (نوعی کارت بازی ژاپنی) و آموزش توپ.

دانلود فیلم آپارات

علاوه بر این، اخیراً تریلر دیگری از این اثر منتشر شده است که سبک‌های مختلف مبارزه او را به نمایش می‌گذارد. بازی Like a Dragon: Ishin در 21 فوریه (2 مارس) برای پلتفرم های پلی استیشن 4. پلی استیشن 5ایکس باکسون، Xbox سری X | سری ایکس باکس اس و کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهند بود.

بخوانید  SF2 Turbo رایگان برای دارندگان Street Fighter 5 در Street Fighter 6