سفر لوکی به دهه ۷۰ میلادی در اولین تصاویر از پشت صحنه فصل دوم سریال Loki

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Loki سرانجام آغاز شد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال لوکی فاش و منتشر شده است. در بخشی از این تصاویر پشت صحنه فیلم‌برداری فصل دوم سریال Loki شاهد بازگشت تام هیدلستون در نقش لوکی و اوون ویلسون در نقش ایجنت موبیوس هستیم که دوباره وارد یک سفر در زمان شده‌اند و ظاهرا به دهه ۷۰ میلادی سفر کرده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

اریک مارتین، نویسنده دو قسمت از فصل اول سریال Loki و نویسنده سریال Heels، وظیفه نوشتن فیلمنامه هر ۶ قسمت فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارد. جاستین بنسن و ارون مورهد، کارگردانان برخی از قسمت‌های سریال Moon Knight وظیفه کارگردانی حداقل چند قسمت از فصل دوم سریال Loki را بر عهده گرفته‌اند. فصل دوم سریال لوکی قرار است در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود. انتظار می‌رود تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، اوون ویلسون، گوگو امبتا-را، وونمی موساکو و تارا استرانگ، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال Loki حضور داشته باشند.



منبع

همچنین در بخش دیگری از تصاویر پشت صحنه فصل دوم سریال Loki شاهد پوسترهایی از فیلم Zaniac هستیم. اگر با زانیاک آشنایی ندارید، او درواقع یکی از دشمنان ثور در دنیای کمیک مارول است. بسیاری اعتقاد دارند که او در ابتدا جک قصاب بوده و سپس با میزبان‌های مختلف دیگر به زندگی و کشتار خود تحت نام‌های مختلف ادامه داده است. احتمال دارد که زانیاک درواقع شخصیت شرور و منفی فصل دوم سریال Loki باشد. همچنین اگر به دیگر پوسترها دقت کنید تصویر کمیل نانجیانی، بازیگر نقش کینگو قابل مشاهده است.

اولین تصاویر از پشت صحنه فصل دوم سریال Loki منتشر شده است که در آن شاهد سفر در زمان لوکی و موبیوس هستیم.