سری جدید جنگ ستارگان برای اولین بار بر روی شخصیت های شرور سیث تمرکز می کند

این در واقع اولین بار در اقتباس های جنگ ستارگان است که یک فیلم یا سریال بر روی یک سیث لرد شیطانی تمرکز می کند. کین گفت: «می‌توانم بگویم این سریال یک پیش درآمد است. این سریال قرار است 100 سال قبل از وقایع فیلم های پیش درآمد جنگ ستارگان اتفاق بیفتد و به نوعی توضیح دهد که چگونه سیث ها به جدای نفوذ کردند. “این یک داستان سیث محور است که قبلا هرگز انجام نشده است.”

سریال Acolyte یکی از سریال های در حال اجرا در دنیای جنگ ستارگان است که فیلمبرداری و تولید این سریال از ماه گذشته به طور رسمی آغاز شده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سری جدید جنگ ستارگان منتشر شد. دافنه کین بازیگر سریال His Dark Materials و فیلم Logan که یکی از نقش های اصلی سریال The Acolyte را بازی می کند در مصاحبه ای با TechRadar فاش کرد که تمرکز این سریال بر روی گروه شیطان خواهد بود. سیث.

فصل دوم سریال His Dark Materials

مجموعه Acolyte به عنوان یک اثر هیجان‌انگیز و مرموز توصیف می‌شود که قرار است بینندگان را به دورانی در کهکشان ببرد که در آن قدرت‌های رو به رشد تاریکی در روزهای پایانی جمهوری شکل می‌گیرند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی‌اش همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای از جنایات مرتبط به هم را بررسی کنند، اما آنها متوجه می‌شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی‌تر و خطرناک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند.

آماندا استنبرگ، لی جونگ جائه، جودی ترنر اسمیت، مانی سنبل، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری آن ماسچارلی بارنت و دین چارلز چپمن، آنها بخشی از بازیگران حاضر در سریال The Acolyte هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نقطه لزلییکی از سازندگان و مجریان سریال عروسک روسی، کارگردانی سریال The Acolyte را بر عهده دارد. این سریال قرار است اواخر سال 2023 یا اوایل سال 2024 از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.

بخوانید  La meilleure chaise gamer Guide d'achat + prix (D 1401)

سریال Acolyte قرار است برای اولین بار در سریال جنگ ستارگان با محوریت گروه شیطانی و منفی Sith تولید و پخش شود.