سری بعدی بازی های Squid در ماه نوامبر عرضه می شود، اما فصل دوم نیست

سریال بعدی Squid Game امسال به نتفلیکس می‌آید، اما این فصل دوم مورد انتظار طرفداران نیست. Squid Game: The Challenge که قرار است در نوامبر در نتفلیکس اکران شود، یک برنامه تلویزیونی واقعیت است که در آن 456 نفر برای یک جایزه نقدی 4.56 میلیون دلاری با هم رقابت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در بازی هایی با الهام از این نمایش رقابت خواهند کرد و مانند سری، شرکت کنندگان در هر دور حذف خواهند شد تا زمانی که یک نفر جایزه برتر را به دست آورد. نتفلیکس گفت که نباید در این مراسم خون ریخته شود، اما گفت: “بدترین سرنوشت این است که با دست خالی به خانه برگردیم.” تاریخ عرضه خاصی در ماه نوامبر فاش نشده است.

نمایش Squid Game قرار است نقدی از کشتی در دوران سرمایه داری باشد، بنابراین وجود یک مسابقه احمقانه نشان می دهد که برخی افراد را به اشتباه می اندازد.

در مورد Squid Game، سریال اصلی، فصل 2 هنوز تاریخ انتشار یا جزئیات دیگری ندارد. فصل 1 در یک مد دراماتیک و صخره ای به پایان رسید، و در حالی که نمایش لزوماً اینطور نیست نیاز فصل دوم، آنقدر موفقیت آمیز بود که شنیدن بازگشت سریال جای تعجبی ندارد.

تد ساراندوس، مدیر عامل نتفلیکس، گفته است که فصل دوم بازی Squid بخشی از برنامه های این شرکت برای «جهان بازی ماهی مرکب» خواهد بود، که نشان می دهد ممکن است اسپین آف هایی نیز وجود داشته باشد.

در ماه ژانویه، پس از اینکه چندین شرکت کننده ادعا کردند که به دلیل رقابت در هوای سرد دچار جراحات جدی شده اند، پزشکان به مجموعه بازی Squid Game: The Challenge فراخوانده شدند. نتفلیکس در بیانیه‌ای اذعان کرد که سر صحنه فیلمبرداری «بسیار سرد» بوده است، اما گفت که شرکت‌کنندگان آماده بودند و گزارش‌های مربوط به «جراحات جدی» نادرست است.

بخوانید  کریگ مازن: اقتباس از The Last of Us Part II به بیش از یک فصل نیاز دارد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.