سریال Outer Range با بازی جاش برولین کنسل شد

آمازون از لغو سریال وسترن درام علمی تخیلی Outer Range با بازی جاش برولین پس از دو فصل خبر داد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که مجموعه Outer Range مجهز به نقش آفرینی است جاش برولین انتهای راه رسیده است. فصل دوم این سریال درام علمی تخیلی وسترن بیش از یک ماه پیش در Amazon Prime Video برای طرفداران منتشر شد، اما Metro-Goldwyn-Mayer تصمیم گرفته است که سریال را برای فصل سوم تمدید نکند. فصل دوم Outer Limits در جذب بیننده خوب عمل کرد و دلیل لغو آن هنوز مشخص نیست.

مجموعه Outer Range که بر اساس یک توافق چند جانبه بین Plan B و آمازون ساخته شده است، داستان رویال ابوت، کشاورز وایومینگ را روایت می کند که پس از کشف یک راز تاریک در زمین خود، باید هر کاری که در توان دارد برای نجات خانواده اش انجام دهد. و Dealing with the Unknown to Soften Josh Brolin نه تنها در این سریال به ایفای نقش پرداخت، بلکه نقش فرعی را نیز ایفا کرد. برد پیت، چارلز موری، دیدی گاردنر و جرمی کلینر او به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کرد.

جاش برولین بازیگر فیلم No Country for Old Men ایموژن پوتسبازیگر فیلم بالتیمور لیلی تیلوربازیگر سریال Manhunt تام بلفریبازیگر سریال Ozark تامارا پودمسکیبازیگر سریال سگ های ولگرد لوئیس پولمنبازیگر سریال درس های شیمی شاون سایپس، بازیگر سریال ریچر که در سریال Outer Range بازی کرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم جدید جنگ ستارگان از نبردهای حماسی Revenge of the Sith الهام گرفته شده است