سریال Dead Boy Detectives از HBO Max به نتفلیکس می رود

گفته می شود سریال Dead Boy Detectives از شبکه HBO Max پخش خواهد شد به سرویس پخش نتفلیکس منتقل شد.

همچنین به احتمال زیاد تصمیم به فروش بخشی از آثار برادران وارنر. کشف نتفلیکس همچنین می تواند به وضعیت مالی دشوار این شرکت مرتبط باشد. شرکت برادران وارنر تلاش می‌کند تا با کاهش هزینه‌ها با لغو برخی پروژه‌های کم‌اهمیت و با کاهش مجوزهای موجود، این وضعیت را سامان دهد.

اگرچه ممکن است برای طرفداران اولویت‌های دی‌سی که در شبکه‌های متعدد و سرویس‌های پخش پخش شده اند کمی ناامیدکننده باشد، حداقل کارآگاهان پسر مرده سرنوشت بهتری نسبت به Batgirl، Pennyworth، Titans یا حتی سری Doom Patrol خواهند داشت. . استیو یوکی، خالق سریال The Flight Attendant، مسئولیت ساخت سریال Dead Boy Detectives را بر عهده دارد.

بازیگران سریال Dead Boy Detectives

ماه گذشته، نیل گیمن گفت که سریال از قبل در حال فیلمبرداری است و ممکن است نتفلیکس بازیگران اصلی را بازگرداند. Jaden Rory از Fate: The Winx Saga او در این اثر نقش ادوین پین و جورج راک استرو نقش چارلز رولند را بازی کرده است. کاسیوس نلسون نیز شخصیت زن اصلی این سریال به نام قصر کریستال است مسئول است

هالیوود ریپورتر گزارش داد که ظاهرا سریال Dead Boy Detectives با دیدگاه های جیمز گان و پیتر سافران در پیشبرد هدف راه اندازی مجدد کار استودیو دی سی مخالف بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که آن را به نتفلیکس واگذار کند.

پس از اینکه شخصیت های Dead Boy Detectives برای اولین بار در فصل سوم سریال Doom Patrol ظاهر شدند، شایعاتی مبنی بر امکان انجام اسپین آف جداگانه این شخصیت ها در رسانه ها منتشر شد. حالا که این شایعات به حقیقت می پیوندند، تغییراتی در این پروژه ایجاد شده که شامل تغییر دو بازیگر اصلی و همچنین انتقال کلی سریال از سرویس استریم HBO Max به شبکه ای دیگر می شود.

بخوانید  جنگ ستارگان در واضح ترین زمان به فورتنایت باز می گردد