سریال Arcane برنده جایزه بهترین انیمیشن سال در مراسم امی شد

انیمیشن Arcane موفق شد تا جایزه بهترین انیمیشن سال را از جوایز امی ۲۰۲۲ دریافت کند تا به اولین انیمیشن یک سرویس استریم تبدیل شود که به این جایزه دست پیدا می‌کند.

در حال حاضر تاریخ پخش فصل دوم انیمیشن Arcane مشخص نیست و طرفداران ظاهرا باید تا سال ۲۰۲۳ برای ادامه داستان Vi و جینکس صبر کنند. سال گذشته انیمیشن Primal توانست جایزه بهترین انیمیشن امی ۲۰۲۱ را دریافت کند. انیمیشن Rick and Morty نیز در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ به این جایزه دست پیدا کرده است و انیمیشن سیمپسون‌ها در سال ۲۰۱۹، انیمیشن Bob’s Burgers در سال ۲۰۱۷ و Archer در سال ۲۰۱۶ موفق به دریافت این جایزه شده‌اند.



منبع

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن Arcane به موفقیت دیگری دست پیدا کرده است. انیمیشن آرکین بامداد امروز موفق شد در بخش Creative Arts جوایز امی ۲۰۲۲ جایزه بهترین برنامه انیمیشنی را دریافت کند. این سریال در رقابت با انیمیشن Bob’s Burgers، انیمیشن ریک و مورتی، انیمیشن The Simpsons و انیمیشن What If توانسته پیروز شود تا به اولین انیمیشن یک سرویس استریم تبدیل شود که به این جایزه دست پیدا می‌کند.

شخصیت Vi پس از به‌دست آوردن دستکش‌هایش در انیمیشن Arcane

پیش از این انیمیشن Big Mouth و انیمیشن BoJack Horseman از نتفلیکس نامزد دریافت این جایزه شده بودند. همچنین قسمت Jibaro فصل سوم انیمیشن Love Death + Robots جایزه بهترین برنامه انیمیشنی کوتاه را دریافت کرد. سریال Arcane که پاییز گذشته از نتفلیکس پخش شد، با استقبال گسترده منتقدین و بینندگان مواجه شد و نتفلیکس خیلی سریع انیمیشن آرکین را برای فصل دوم تمدید کرد. کریستین لینکه، یکی از دو سازنده انیمیشن Arcane در واکنش به دریافت این جایزه گفت:

بخوانید  کدام تیغ بخرم؟ مشخصات و قیمت انواع ریش تراش را با زومیت مقایسه کنید

«بابت این جایزه متشکرم. از آنجایی که ما از دنیای بازی‌های ویدیویی می‌آییم، این اتفاق برای ما بسیار مهم است. استقبال مردم جهان از انیمیشن، داستان‌ها و شخصیت‌های ما بسیار شگفت‌انگیز است و از این بابت از نتفلیکس که از ابتدا به ما ایمان داشت، از رایت گیمز که این IP را خلق کرد و از همه افرادی که در طول ۱۲ سال گذشته به بازی ما و دنیای League of Legends کمک کردند تا این دنیا را گسترش دهند، تشکر و قدردانی می‌کنم.»