سریال ویژن توسط مارول تولید شده است

مارول استودیوز با استخدام یک تهیه کننده، تولید سریالی الهام گرفته از ویژن با بازی پل بتانی را از سر گرفت و زمان پخش تخمینی آن مشخص شد.

ویژن توسط تانوس در Avengers: Infinity War کشته شد، اما در WandaVision شاهد بازگشت او به شکلی تخیلی بودیم و سپس نسخه سفید او در پایان سریال معرفی شد. در ادامه شاهد غیبت این شخصیت بودیم و حالا Drتازه ترین اخبار سینما و تلویزیونویژن به دنیای سینمایی مارول بازخواهد گشت. هالیوود ریپورتر گزارش داد که مارول استودیوز ساخت سریالی بر اساس شخصیت ویژن را از سر گرفته است و پل بتانی برای بازی در نقش ویژن در این سریال بدون عنوان بازخواهد گشت.

پیش از این، تولید سری ویژن کوئست در آوریل 1401 فاش شده بود، اما به نظر می رسد پروژه جدید متفاوت باشد. استودیو مارول همچنین تری ماتالاس، خالق دوازده میمون و نویسنده فصل 2 و مجری سریال Star Trek: Picard فصل 3 را به‌عنوان مجری سریال ویژن معرفی کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این سریال نام ویژن کوئست را حفظ خواهد کرد یا نام جدیدی را شاهد خواهیم بود.

مبارزه واندا با ویژن در قسمت پنجم سریال WandaVision

اتاق نویسنده این سریال نیز از هفته جاری کار خود را آغاز کرده است اما هنوز حضور هیچ نویسنده دیگری در سریال ویژن قطعی نشده است. Vision همچنین قرار است در سال 2026 از دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما طرفداران MCU می توانند منتظر بمانند تا Agatha All Along شروع به پخش کند، که با انتشار همزمان دو قسمت اول در 18 سپتامبر 2024 آغاز خواهد شد. (28 سپتامبر 1403) در دیزنی پلاس. شبکه.

بخوانید  Halo Infinite فصل 3 تغییرات ریز تراکنش‌ها و Battle Pass جدید جزئیات

همچنین، Marvel Studios تایید کرده است که Daredevil: Born Again از مارس 2025 (مارس 1403 یا آوریل 1404) در دیزنی پلاس پخش خواهد شد و Ironheart در زمان نامشخصی از سال 2025 پخش خواهد شد. طبق برنامه فعلی مارول، انتظار می‌رود این سریال نیز پخش شود. مرد شگفت انگیز را در دیزنی پلاس در سال 2026 پخش کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر