سریال تلویزیونی Alien FX امسال فیلمبرداری خواهد شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در طول تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون، جان لندگراف، رئیس بخش محتوا و تولیدات FX، درباره سریال Alien از نویسنده/تهیه کننده نوآ هاولی (فارگو) بحث کرد. این نمایش در ابتدا در دسامبر 2020 اعلام شد.

در نوامبر 2022، ددلاین گزارش داد که هفتمین فیلم بیگانه در حال ساخت است و احتمالاً فده آلوارز، ستاره Devs در گروه بازیگران قرار دارد. Alien: Covenant، ششمین ورودی این فرنچایز، در سال 2017 وارد سینما شد.

در ابتدا قرار بود فیلمبرداری فیلم Alien در سال 2021 آغاز شود، اما هاولی و FX متقابلاً می خواستند فصل 5 مجموعه گلچین Fargo را در اولویت قرار دهند. این خود به تعویق افتاد زیرا هاولی در طول همه گیری همه گیر روی نوشتن یک رمان تمرکز کرد. فصل 4 Fargo برای نوبت کمدین کریس راک به عنوان یک بازیگر دراماتیک خاطره انگیز بود. فصل 5 در غرب میانه بالا می گذرد و جان هام، جونو تمپل و جنیفر جیسون لی در نقش های اصلی بازی می کنند.

در TCA در سال 2021، لندگراف گفت که این سریال «زمین‌دار» و «بسیار آگاه» از دنیای سینمایی موجود خواهد بود، «و در حالی که کمی انعطاف‌پذیری دارد، زیبایی‌شناسی که توسط ریدلی اسکات ایجاد شد و توسط جیمز کامرون ادامه یافت، بخشی از آن است. این کیهان.” تا آگوست سال گذشته، هاولی تمام فیلم‌نامه‌های مجموعه محدود این فرانچایز علمی تخیلی را تحویل داده بود. اما، به غیر از این که سریال به اولین فیلم اصلی نزدیک می شود، این تمام چیزی است که لندگراف می خواست به اشتراک بگذارد.

بخوانید  انتشار یک تبلیغ هنری برای بازی Final Fantasy 16 در ژاپن

او در حال آماده شدن برای تولید در سال جاری است [Hawley] لندگراف گفت: تولید فصل پنجم فارگو را تکمیل می کند.