سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس سرانجام به ایالات متحده رسید، معنی آن چیست

نتفلیکس در یک پست وبلاگ“یک حساب نتفلیکس برای استفاده توسط یک خانواده در نظر گرفته شده است.”

نتفلیکس رسما شروع به سرکوب جدی به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده کرده است. امروز، ۲۳ مه، این شرکت شروع به ارسال ایمیل‌هایی به صاحبان حساب‌های نتفلیکس کرد که اشتراک خود را با افراد خارج از خانه خود به اشتراک می‌گذارند و به آنها اطلاع می‌دهد که مردم باید پرداخت کنند.

اگر صاحب حساب احساس سخاوتمندی می کند، می تواند 8 دلار در ماه علاوه بر اشتراک موجود خود خرج کند تا کسی که در حساب خود پرداخت نمی کند، نگه دارد. در غیر این صورت، هر کسی که از اشتراک گذاری رمز عبور سود می برد، باید حساب کاربری خود را ایجاد کند یا ادامه دهد.

سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس مدت زیادی است که در راه است و این تغییرات قبلاً در کشورهای مختلف و مناطق مختلف در سراسر جهان قبل از ایالات متحده انجام شده است.

در دیگر اخبار نتفلیکس، این شرکت سرویس DVD-to-Mail خود را در پایان سپتامبر 2023 برای همیشه خاموش می کند.

می توانید ایمیل کامل ارسال شده توسط Netflix را که توسط Netflix به اشتراک گذاشته شده است، در زیر مشاهده کنید.

روزهای به اشتراک گذاری رمز عبور بالاخره به پایان رسید
روزهای به اشتراک گذاری رمز عبور بالاخره به پایان رسید

اشتراک نتفلیکس در ایالات متحده از 7 دلار در ماه برای طرح با تبلیغات، 10 دلار در ماه برای طرح پایه بدون تبلیغات، 15.50 دلار در ماه برای طرح استاندارد و 20 دلار در ماه برای طرح Premium شروع می شود.

حدود 100 میلیون حساب نتفلیکس در سراسر جهان رمزهای عبور را به اشتراک می گذارند، بنابراین نتفلیکس با دریافت هزینه بیشتر از اعضا برای اضافه کردن حساب های فرعی یا تحت فشار قرار دادن افراد برای ایجاد حساب های جدید، می تواند یک تغییر بسیار بزرگ باشد. گرگ پیترز، مدیرعامل نتفلیکس در جلسه توجیهی درآمد گفت که برخی از افرادی که از یک حساب اشتراکی استفاده می کنند به اندازه مالک اصلی حساب تماشا می کنند و “احتمال بسیار بالایی” برای تبدیل به حساب پولی دارند.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم رویا سناریو

برای کسانی که تصمیم دارند حساب شخصی خود را داشته باشند، نتفلیکس یک ویژگی انتقال پروفایل ارائه می دهد که حاوی محتوای شخصی مانند لیست ها و توصیه ها است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.