سرمایه‌گذاری مایکروسافت در شرکت بازی‌سازی بلاک چین کره‌ای Wemade

در ادامه شرکت Wemade جدیدترین نسخه از سری Legend of Mir را با پشتیبانی از فناوری بلاک‌چین از جمله NFTهای درون بازی و توکن خود به نام DRACO عرضه کرد. درنهایت این بازی‌ساز کره‌ای جدیدترین پروژه‌ی خود را به‌عنوان اولین بازی بلاک‌باستر خوش‌ساخت دنیا از زمان ورود این شرکت به صنعت بلاک‌چین در سال ۲۰۱۸ توصیف کرده است. به نظر می‌رسد جاه‌طلبی‌های این شرکت فراتر از دنیای سری Mir و کل صنعت بازی باشد. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد بازی‌های روزمره را با فناوری بلاک‌چین تغییر دهد و ارز Wemix خود را به‌عنوان یک ارز کلیدی در فضای بازی‌های بلاک‌چین معرفی کند.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت در زمانی‌که بحث بازی‌های بلاک‌چین برای اولین‌بار مطرح شد، این‌طور که گفت که در مورد احتمال مشارکت و بهره‌برداری در بازار NFT، دیدگاه محتاطانه‌ای دارد. بااین‌حال او اخیرا با همان لحن محتاط گذشته به استفاده از پتانسیل بالقوه این فناوری‌ اشاره کرده است.

به گزارش وب‌سایت VGC، به‌تازگی شرکت کره‌ای Wemade که فعالیتی متمرکز بر فناوری بلاک‌چین دارد، اعلام کرد آخرین دور جذب سرمایه‌گذاری خود را با مشارکت برخی شرکت‌های دیگر از جمله مایکروسافت به مبلغ ۴۶ میلیون دلار به پایان رسانده است. شرکت مایکروسافت در این دور مبلغ ۱۴.۸ میلیون دلار را ازطریق خرید اوراق قرضه قابل تبدیل در شرکت Wemade سرمایه‌گذاری کرده است.

بازی Mir 4 اثر استودیو Wemade

مایکروسافت هنوز در مورد اهداف خود از سرمایه‌گذاری در شرکت Wemade اظهارنظر نکرده است. پس مشخص نیست که آیا این خرید به برنامه ایکس باکس جهت پیاده‌سازی فناوری بلاک‌چین در بازی‌های آینده‌ی خود ارتباط دارد یا نه.

بخوانید  استارفیلد راه های جدیدی برای رفت و آمد اضافه می کند

اخیرا شرکت مایکروسافت مبلغی را در شرکت بازی‌سازی بلاک‌چین کره‌ای Wemade سرمایه‌گذاری کرده است.

(بازی Mir 4 اثر استودیو Wemade)

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.



منبع

شرکت کره‌ای Wemade در سال ۲۰۰۰ برای توسعه بازی‌های کامپیوتر و موبایل تأسیس شد که یکی از آثار MMO آن‌ها بازی Legend of Mir است. از سال ۲۰۱۸ این شرکت شروع به توسعه‌ی فناوری بلاک‌چین کرد و در ادامه توانست شبکه‌ی اصلی ارز بلاک‌چین به نام Wemix را راه‌اندازی کند.