سخنرانی رکوردشکنی کریستوفر قاضی در The Game Awards 2022

اگرچه چنین مکالمه طولانی بین مردم به چیزی خنده دار تبدیل شد، اما خود قاضی با اشاره به جف کیلی گفت که چیزی جز مهربانی سهم خود در مورد این حادثه ندیده است. او گفت: «من آن را به عنوان یک سرگرمی خوب در نظر می‌گیرم. به کسانی که به تنهایی در زندگی خود موفق بوده اند تبریک می گویم. برای موفقیتم به همکاری افراد زیادی نیاز داشتم و همیشه قدردان آنها خواهم بود.»

او که جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد، به طور مفصل در مورد آن صحبت کرد تا جایی که در اینترنت جوک هایی درباره آن ایجاد کرد. در واقع سخنان او به قدری طولانی بود که انتظار داشتیم در پایان سخنانش شاهد معرفی یا کار ویژه ای باشیم. اما به نظر می رسد او فقط از افراد زیادی تشکر کرده و حالا صفحه توییتر The Game Awards به رکورد او در این زمینه اشاره کرده است.

در این صفحه آمده است: «رکورد جهانی را به کریتوس بسپارید. طولانی ترین مصاحبه جوایز تاریخ برای سرور را مدیریت کنیدبازیگر در مراسم اسکار در سال 1942 بود. او 5 دقیقه و 30 ثانیه صحبت کرد. سخنرانی کریستوفر جاج در مراسم The Game Awards 7 دقیقه و 59 ثانیه به طول انجامید. جاج با بازنشر این توییت نوشت: «متشکرم جف کلی. می خواهم سپاسگزاری کنم…”

Game Awards 2022 یکی از بهترین رویدادهای بازی در سال های اخیر بود. در حالی که بیشتر پوشش پس از مراسم بر روی یک مرد تصادفی که روی صحنه ظاهر شد و برنده حلقه الدن بود و به بیل کلینتون اشاره می کرد، بیشتر سخنرانی طولانی بود. کریستوفر قاضیصداپیشه کریتوس در God of War Ragnarok هنگام دریافت جایزه نادیده گرفته شد.

بخوانید  Harold Halibut Review – Perdu dans ses propres profondeurs

سخنرانی کریستوفر قاضی در مراسم جوایز بازی امسال تقریبا 8 دقیقه طول کشید که از این نظر رکورد زد.