ست روگن می گوید فیلم های مارول برای بچه ها هستند

در حالی که ست روگن بیشتر به خاطر بازیگری با خنده‌های به یاد ماندنی در فیلم‌های جاد آپاتو شناخته می‌شود، این روزها او حداقل به همان اندازه که بازی می‌کند تولید می‌کند و پنج پروژه تولیدی فعلی و آینده‌اش ریشه در خاستگاه‌های کمیک دارند. و بنابراین، روگن نظراتی در مورد دنیای سینمایی مارول دارد که در مصاحبه جدیدی با آن صحبت کرده است مجله فیلم توتال.

روگن به دورانی از دهه 1930 تا 1960 اشاره می کند که طی آن وسترن ها ژانری به طور فزاینده ای برای تئاترها محبوب بودند و پر سودترین دوره آن در دهه های 1940 و 1950 بود. این بار، بنابراین مقایسه منطقی است.

روگن گفت: «متاسفانه وضعیت این است که ما اکنون دو میدان مجزا داریم. سرگرمی های سمعی و بصری جهانی وجود دارد و سینما نیز وجود دارد. آنها هنوز هم گاه به گاه با هم همپوشانی دارند، اما به طور فزاینده ای نادر می شود. و می ترسم از تسلط مالی یکی برای به حاشیه راندن و حتی به حداقل رساندن وجود دیگری استفاده شود. “

روگن ادامه داد: “واقعاً، بدون مارول، پسران وجود نداشتند یا جالب نبودند. من این را می‌دانم.” “فکر می کنم اگر فقط مارول بود [in the marketplace]، این بد خواهد بود. اما فکر می کنم مشخص نیست. مثالی که همیشه ذکر می‌کنم این است که زمانی در تاریخ بود که گروهی از فیلمسازان می‌نشستند و می‌گفتند: «فکر می‌کنید ما هرگز فیلمی بسازیم که دیگر وسترن نباشد؟» همه چیز غربی است! وسترن ها بر فیلم های لعنتی حکومت می کنند. اگر کلاه، تفنگ و کالسکه نداشته باشد، مردم او را نخواهند دید.»

بخوانید  Helldivers 2 - کجا می توان پرکننده های صفرا را پیدا کرد و چگونه آنها را کشت

The Boys Season 4 در راه است، مانند Invincible Season 2، که در یک تریلر گستاخ فاش شد که Rogen در نقش شخصیت او، Allen the Alien حضور دارد. Rogen همچنین در حال تولید اسپین آف لایو اکشن The Boys با عنوان Gen V برای Prime Video است.

روگن می‌گوید: «من فکر می‌کنم کوین فایگی مرد باهوشی است، و فکر می‌کنم بسیاری از فیلم‌سازانی که او برای ساخت این فیلم‌ها استخدام کرده، فیلمسازان بزرگی هستند. اما به عنوان کسی که بچه ندارد… [all] یه جورایی بچه محوره، میدونی؟ زمان هایی هست که فراموش می کنم. من به عنوان یک بزرگسال بدون بچه، یکی از آن چیزها را تماشا می کنم، و می گویم، “اوه، این فقط برای من نیست.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

شاید ادعای روگن در مورد جمعیت شناسی پیش بینی شده برای فیلم های مارول با یک قلم مویی بسیار گسترده باشد. فیلم‌های مارول برای گسترده‌ترین مخاطبان ممکن جذاب هستند و بچه‌ها یکی از آنها هستند. والدین بدون فرزند نیز سهمی غیر قابل اغماض دارند. در هر صورت، روگن متوجه می شود که فیلم های مارول به موفقیت پروژه های دیگر او کمک می کند. Rogen تهیه کننده سریال لایو اکشن The Boys و سریال انیمیشن Invincible در Amazon Prime Video است که هر دو به روش خاص خود به سوژه های ابرقهرمانی فشار می آورند و می پرند.

بخوانید  افزایش سرعت اینترنت با چند ترفند منحصر به فرد