سازندگان متروید قصد دارند یک بازی با الهام از XCOM بسازند

والپیپر بازی Metroid Dread

با این حال، اعضای ارشد تیم Retro بازی پیشنهادی را به طور کامل بررسی نکردند و این پیشنهاد هرگز به نینتندو ارائه نشد. توزور توضیح داد: «اگر راهی برای ارائه پروژه‌ای در داخل استودیوی رترو وجود داشت که زنجیره را به نینتندو برساند و در واقع برای تولید تأیید شود، من و بقیه استودیوهای رترو هرگز نمی‌دانستیم که چگونه خواهد بود.

برای موفقیت، یک پروژه باید از حمایت مارک پاچینی، طراح ارشد، مایکل کلباخ، رئیس استودیو رترو و کنسوکه تانابه به عنوان تهیه کننده برخوردار می شد. این سه سلایق و دیدگاه‌های متفاوتی در مورد گیم‌پلی و اهدافی داشتند که استودیو رترو باید روی آن کار کند.”

در گذشته استودیو رترو قصد داشت یک بازی استراتژیک متروید با الهام از سری XCOM بسازد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

پل توزور، یکی از سازندگان سری Metroid Prime، در مصاحبه ای توضیح داد که یک بازی با الهام از سری XCOM به نام Metroid Tactics قرار بود در اواخر سال 2007 و پس از پایان توسعه Metroid Prime 3 منتشر شود. وقایع سری متروید و داستان آن مدت ها قبل از سایر بازی های این سری بود. بر اساس گزارش ها، در داستان این پروژه، لحظه ای را می بینیم که ساموس آران برای اولین بار از چوزویی که او را از کودکی بزرگ کرده بود فاصله می گیرد و با انسانیت روبرو می شود. تا بالاخره شکارچی بشی توزور درباره این بازی گفت: این پروژه XCOM بود. این یک XCOM در دنیای متروید بود.”

بخوانید  بهترین بازی سال ۲۰۲۳ کدام است؟ نامزدهای Game Awards 2023

در زیر شرح مفصلی از بازی ارائه شده در مستندات مربوطه آورده شده است: “Metroid Tactics به بازیکن اجازه می دهد تا ساموس آران افسانه ای، تیمی از نیروهای ویژه فدراسیون کهکشانی و سایر شکارچیان قانون شکن را رهبری کند در حالی که آنها با هم کار می کنند تا دزدان دریایی فضایی را شکست دهند. دادن، کنترل در طول این ماجراجویی، بازیکن می تواند واحدهای جدیدی را به خدمت گرفته و قدرت این واحدهای رزمی را با انواع مختلف زره، سلاح، مهارت ها و توانایی های جدید بهبود بخشد.ساموس و سایر شکارچیان هر کدام دارای توانایی های منحصر به فرد زیادی هستند که در این زمینه بسیار ارزشمند خواهد بود. نبرد.”