ساخت یک بازی نقش آفرینی اکشن با نام Project 12 توسط DON’T NOD


DON’T NOD تایید کرده است که در حال کار بر روی یک بازی اکشن نقش آفرینی در مقیاس بزرگ به نام Project 12 است که در سال 2025 منتشر خواهد شد.

DON’T NOD شروع به ساخت بازی های اکشن نقش آفرینی با Vampyr کرد که در سال 2018 منتشر شد، بدون شک موفقیت تجاری و عملکرد خوب این بازی در جلب نظر منتقدان این شرکت را به ادامه سرمایه گذاری در این سبک ترغیب کرد. Don’t-Nad بازی اکشن نقش آفرینی Banishers: Ghosts of New Eden را امسال در تاریخ نامعلومی منتشر خواهد کرد، اما ظاهراً آنها پروژه دیگری در دست ساخت دارند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که شرکت DON’T NOD از توسعه یک بازی نقش آفرینی اکشن جدید با نام رمز Project 12 خبر داده است. جزئیات کمی در مورد بازی در دسترس است، اما سازندگان می گویند که این بازی خواهد بود. از نظر مکانیک غنی تر است” و به بازیکنان اجازه می دهد “در داستان های سرگرم کننده و جذاب تر شرکت کنند”. Don’t Nad گفت که بازی “از نظر کیفیت تولید یک گام به جلو بر خواهد داشت”.

این بازی برای عرضه در سال 2025 برنامه ریزی شده است. بنابراین احتمالاً هنوز در مراحل اولیه تولید است. جالب اینجاست که شرکت DON’T NOD از سرمایه گذاری 40 میلیون یورویی اضافی در ژانر اکشن خبر داده و این سبک را “بسیار امیدوار کننده” می داند. این سازنده قصد دارد 8 بازی جدید را بین سال‌های 2023 تا 2025 منتشر کند که دو تای آن‌ها توسط استودیو تینی بول و استودیو تولیما ساخته می‌شوند.

بخوانید  آشنایی با ۵ مستند گردشگری سال ۲۰۲۲ با سفرمارکت

نه تنها DON’T NOD روی بازی Banishers: Ghosts of New Eden کار می کند، بلکه مدتی پیش رسما از بازی Harmony: The Fall of Reverie رونمایی کرد و خبر از کار روی یک بازی ماجراجویی داد.