ساخت هر خودرو در Gran Turismo 7 270 روز طول می کشد

مدیرعامل استودیوی دیجیتال Polyphony و کارگردان سری Gran Turismo مدعی شد ساخت هر خودرو برای نسخه هفتم این سری 270 روز طول کشیده است.

یامائوچی در مصاحبه ای با Gamewatch گفت که این استودیو هر سال نزدیک به شصت ماشین را پردازش می کند. اما در عین حال مشخص نیست که آیا نسخه هفتم به تعداد هزاران خودروی نسخه های قبلی خود خواهد رسید یا خیر. او همچنین درباره خود نمایش گفت، آنچه سازندگان می خواهند بسازند همیشه با انتظارات طرفداران مطابقت ندارد و این نکته مثبتی است. او افزود:
Gran Turismo Sport یک بازی بسیار آزمایشی بود و به نوعی ما چیزی متفاوت از آنچه کاربران انتظار داشتند ارائه دادیم. بنابراین، با Gran Turismo 7، “او می خواست چیزی را ایجاد کند که کاربران Gran Turismo انتظار داشتند، در حالی که عناصر ارائه شده توسط GT Sport را ترکیب می کرد”.

ما اطلاعات را از عکاسی داخلی، فیلمبرداری، اسکن لیزری، تشخیص رنگ و صدا جمع آوری می کنیم و سپس خودروها را بر اساس آن گروه بندی می کنیم. کل تقریبا 1800 خودرو تا به امروز توقیف شده است. ظاهراً هر مدل از Gran Turismo 7 حاوی یک میلیون مکان و زاویه است که با توجه به فاصله تعداد چند ضلعی ها کم و زیاد می شود.

هوش مصنوعی بسیار پیشرفته Gran Turismo Sophy سونی

سری Gran Turismo نه تنها به خاطر گیم‌پلی مسابقه‌ای، بلکه به خاطر ماشین‌های با جزئیات بسیار معروف است. که گفت کازونوری یامائوچیمدیرعامل استودیوی Polyphony Digital و مدیر سری Gran Turismo، ساخت هر خودرو با جزئیات نسخه هفتم بازی ۲۷۰ روز طول می کشد. او در مصاحبه با Dengkee Online گفت که خودروها در داخل اسکن می شوند و فرآیند پشتیبان گیری انجام می شود. شامل اطلاعات CAD (طراحی به کمک کامپیوتر)، نمونه های رنگی و داده های مشخصات ارائه شده توسط سازندگان خودرو:

بخوانید  بررسی شیائومی 13T و 13T Pro; اقتصادی و مرفه