ساخت مجموعه انیمیشن Vampire Survivors توسط خالق جان ویک

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم لوکا گالانتهبنیانگذار Poncle، در حال همکاری با Story Kitchen برای تولید یک اقتباس تلویزیونی از بازی ترسناک گوتیک Vampire Survivors است.

تاریخچه شرکت آشپزخانه توسط دریک کولستادخالق و فیلمنامه نویس مجموعه فیلم جان ویک (جان ویک) دیمیتری ام جانسونتهیه کننده فیلم Sonic the Hedgehog و مارک گلدبرگ تاسیس شده است.

جست‌وجوی فیلمنامه‌نویس برای مجموعه انیمیشن‌های Vampire Survivors آغاز شده است. لوکا گالانته در بیانیه ای گفت: «داستان مهم ترین عنصر بازماندگان خون آشام است. ساخت انیمیشن سریالی این کار مستقل که در آخر هفته تولید کردم مثل یک رویا بود. همکاری با چنین افراد با تجربه و با استعدادی برای تولید این نمایش عالی است. تعجب می کنم که آیا آنها متوجه شده اند که حتی یک خون آشام در Vampire Survivors وجود ندارد؟

لوکا گالانته، بنیانگذار Poncle، مجموعه انیمیشنی Vampire Survivors را با همکاری Story Kitchen تولید می کند.

انیمیشن Vampire Survivors جدیدترین بازی اقتباسی است. از دیگر اقتباس‌های تولید شده می‌توان به Tomb Raider و Splinter Cell از نتفلیکس، Toejam و Earl and It Takes Two از آمازون و Streets of Rage اشاره کرد. ) به Lionsgate اشاره کرد.

از نظر لحن، Vampire Survivors ترکیبی از Vox Machina و Castlevania است که در ایتالیا در سال 2021 اتفاق می‌افتد. Vampire Survivors ماجراجویی‌های اعضای خانواده Belpeace را دنبال می‌کند که به دنبال پایان دادن به سلطنت Viscount Dracula هستند. در این بازی برنده جوایز، بازیکنان کنترل یک شخصیت مهاجم را به دست می گیرند که باید با امواج متوالی هیولاها مبارزه کند و تا زمانی که ممکن است از یورش دشمنان جان سالم به در ببرد.

بخوانید  عدم پشتیبانی از Atomic Heart برای ردیابی پرتو در کنسول های نسل نهم در زمان عرضه