ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی مارگو رابی لغو شد

جری بروکهایمراوایل سال جاری، تهیه کننده دزدان دریایی کارائیب از ساخت فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی مارگو رابی خبر داد. به جز مشارکت مارگو رابی در این پروژه، جزئیات کمی منتشر شده است. با این حال جری بروکهایمر اعلام کرد که 2 فیلم از این مجموعه پرطرفدار در دست تولید است. بنابراین، پروژه دیگری نیز وجود دارد که مراحل توسعه را طی می کند، اما در حال حاضر اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد.

فیلم دزدان دریایی کارائیب با بازی مارگو رابی تنها یکی از آثار لایو اکشن تولید دیزنی بود. این کمپانی در حال حاضر در حال کار بر روی ریبوت فیلم The Haunted Mansion, Tower of Terror با RPG است. اسکارلت جوهانسوندنباله جنگل کروز با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت و فیلمی بر اساس شهربازی کوه تندر بزرگ.

مارگو رابیبازیگری که برای بازی در فیلم Bombshell نامزد جایزه اسکار شده بود در مصاحبه با Vanity Fair درباره وضعیت فعلی دزدان دریایی کارائیب با نقش اول زن صحبت کرد. پروژه ای که مدت ها پیش برای ایفای نقش اصلی در آن انتخاب شد. این بازیگر استرالیایی اعلام کرده است که پس از رد ایده اصلی توسط کمپانی دیزنی، اسپین آف احتمالی لغو شده و بازسازی نخواهد شد.

مارگو رابی در این باره گفت: ما یک ایده اولیه داشتیم و مدتی پیش در حال توسعه آن بودیم تا داستانی با محوریت زن داشته باشیم. داستانی که فکر می‌کردیم واقعاً جالب است، اما فکر نمی‌کنم آنها این کار را انجام دهند.”

مارگوت رابی در مصاحبه ای با Vanity Fair از لغو فیلم دزدان دریایی کارائیب با نقش اول زن خبر داد.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی Suicide Squad اعلام شد. نیاز به استفاده از SSD