ساخت فیلم جدید و مرموزی از دنیای دی سی به کارگردانی جیمز گان

این همکاری براساس برنامه برادران وارنر دیسکاوری برای گسترش مجموعه و آثار تولیدی دی‌سی است. گفته می‌شود که پیتر سفران در این پروژه‌ها حضور دارد و گان و سفران در حال مذاکره با برادران وارنر دیسکاوری برای حداقل یک فیلم جدید و آثار احتمالی بیشتر هستند. در حال حاضر مشخص نیست که گان قرار است وظیفه کارگردانی چه فیلمی را بر عهده داشته باشد و همچنین نمی‌دانیم آیا برنامه‌ای برای ساخت دنباله فیلم The Suicide Squad وجود دارد یا خیر، اما گان بارها از علاقه خود به ساخت اقتباس‌های بیشتر از دنیای DC خبر داده بود.

همچنین گان علاقه زیادی به ساخت اقتباسی از هارلی کویین دارد، اما در حال حاضر مشخص نیست فیلمی براساس هارلی کویین با بازی مارگو رابی در دست ساخت باشد. همچنین سفران هم‌اکنون به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Shazam و فیلم Aquaman و دنباله‌های آن حضور دارد. جیمز گان اخیرا برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special به دنیای سینمایی مارول بازگشته است.

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad وظیفه کارگردانی یک فیلم جدید و بدون نام از دنیای دی سی را بر عهده گرفته است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. فیلم Guardians of the Galaxy Holiday Special نیز در کریسمس امسال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین فصل دوم سریال Peacemaker برای پخش از شبکه HBO Max در دست ساخت است.



منبع

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker در حال ساخت حداقل یک پروژه دیگر برای دنیای دی سی است. بوریس کیت از هالیوودریپورتر تایید کرد که گان برای کارگردانی فیلم جدیدی از دنیای دی سی باز خواهد گشت که هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم مرموز و بدون نام در دسترس نیست. کیت همچنین اشاره کرد که گان ممکن است برای حداقل یک پروژه دیگر از دنیای DC با برادران وارنر توافق کرده باشد.

بخوانید  برنامه های جیمز گان برای Wonder Woman در آینده DC Cinematic Universe تایید شد