ساخت سریال و فیلم جدید Tomb Raider توسط آمازون

پس از اعلام اینکه سریالی بر اساس سریال Tome Reader فیبی والر-بریج تولید خواهد شد، منابع هالیوود ریپورتر اکنون رسما تایید کرده اند که ایجاد یک جهان سینمایی منبسط شده شبیه به دنیای سینمایی مارول، برنامه اصلی استودیو آمازون برای این سریال در سال 2019 خواهد بود. سال های آینده بر اساس این گزارش ها، پس از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power که برای ساخت فصل اول آن حدود 250 میلیون دلار هزینه کرد، سریال Tome Reader بزرگترین و مهم ترین پروژه در دست ساخت استودیوهای این شرکت در سال های آینده .

منابع می گویند والر-بریج، برنده جایزه امی برای Fleabag، یکی از طرفداران سرسخت دنیای Tome Reader است و یکی از اهداف قرارداد جدید او با آمازون برای ساخت فیلم ها و سریال های جدید برای این شبکه، ثبت این روند است. ساخت سریال بر اساس آن البته طبق اطلاعات منتشر شده والر-بریج در این دنیای سینمایی جدید نقش لارا کرافت را بازی نخواهد کرد. پیش از این، آنجلینا جولی و آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت بازی کرده بودند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، یک دنیای سینمایی گسترده از مجموعه ماجراجویی تام ریدر در برنامه‌های استودیو فیلم آمازون قرار دارد.

علاوه بر نوشتن پروژه، والر-بریج به ساخت اقتباس جدید تام ریدر از رایان آندلینا کمک خواهد کرد و آماندا گرینبلات از آمازون نیز تهیه کننده اجرایی سریال خواهد بود. Dimitri M. Johnson از استودیوی فیلم جدید dj2 Entertainment که مسئولیت اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های تحسین‌شده Life Is Strange، Disco Elysium و It Takes Two را بر عهده دارد، نیز تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه خواهد بود. این شرکت همچنین در حال تولید دو فصل از سریال انیمیشن Tomb Raider برای نتفلیکس است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این انیمه بخشی از دنیای سینمایی جدید آمازون برای سری Tome Reader خواهد بود یا خیر.

بخوانید  تعداد بازیکنان Death Stranding از 16 میلیون نفر گذشت

حال مشخص نیست پس از تصمیم جدید آمازون برای اتصال تمامی پروژه های فیلم تلویزیونی Tom Reader و بازی های ویدیویی این مجموعه، چه تغییراتی در انتظار داستان این بازی در دست توسعه خواهد بود. به گفته استودیوی کریستال داینامیکس این بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می شود.تولید سری Sign Here برای آمازون بر اساس رمانی با همین عنوان اثر کلودیا لاکس با بازی در نقش هلنا شاو در فیلم سینمایی ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت و فیلم IF از دیگر پروژه های آینده والر-بریج هستند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

در نهایت، بازی جدید Tome Reader که به تازگی مراحل توسعه اصلی خود را در استودیو Crystal Dynamics آغاز کرده است، آخرین قسمت از دنیای چندرسانه ای جدید Tome Reader خواهد بود. آمازون گیمز وظیفه انتشار و تامین مالی این بازی را بر عهده خواهد داشت و منابع هالیوود ریپورتر مدعی هستند که آمازون از هم اکنون برنامه های زیادی برای قسمت های بعدی این بازی اعلام نشده دارد.

هنوز جزئیات کمی در مورد این پروژه ها در دسترس است، اما Waller-Bridge مجموعه Tome Reader را برای آمازون پرایم نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد. البته ظاهرا والر در بازی ویدیویی در حال توسعه این مجموعه یا فیلمنامه نویسی و کارگردانی فیلم جدید این مجموعه نقشی نخواهد داشت و آن پروژه ها توسط هنرمندان دیگر انجام خواهد شد.

لارا کرافت در بازی Shadow of the Tomb Raider

پیش از این، تابستان گذشته، شایعاتی در مورد این بازی اعلام نشده منتشر شده بود. بر اساس این اطلاعات موثق، این بازی جدید با نام رمز Project JABWREAKER، ماجراجویی های جدید لارا کرافت را به همراه شاگردان جدیدش در دنیای جدیدی که تهدیدی بزرگ است ادامه خواهد داد. شایعه شده است که این بازی داستان بازی های اصلی سری Tomb Raider را با داستان سه گانه ریبوت این سری که در سال های اخیر منتشر شده است، پیوند خواهد زد.

بخوانید  نبردهای هیجان انگیز Wo Long: Fallen Dynasty را در تریلر گیم پلی جدید به نمایش بگذارید