ساخت دو فیلم جدید براساس بازی های سگا

می کات، نویسنده سریال Dragons: The Nine Realm از مجموعه انیمیشن How to Train Your Dragon، سریال Transformers: War for Cybertron Trilogy شبکه نتفلیکس و سریال Young Justice که برنده جایزه‌ی Emmy نیز شده است نوشتن فیلمنامه Zone را برعهده خواهد داشت.

تورا ناکاهارا، تهیه‌کننده فیلم‌هایی سینمایی سونیک و تهیه‌کننده سریال Sonic Prime برای نتفلیکس، به‌عنوان تهیه‌کننده در مراحل ساخت دو فیلم Channel 5 و Zone حضور خواهد داشت. تاکومی یوشیناگا، نویسنده اصلی بازی‌های Space Channel 5 و کگسی شیمومورا، تهیه‌کننده بازی‌های Bayonetta و Vanquish از سگا نیز به تیم سازنده این دو فیلم پیوسته‌اند.

این فیلم‌های جدید قرار است با همکاری شرکت فیلم‌سازی Picturestart که در سال ۲۰۱۹ توسط اریک فایگ، مدیر پیشین شرکت لاینزگیت تأسیس شد، ساخته شوند. فیلم Cha Cha Real Smooth که در جشنواره فیلم سان‌دنس در اوایل امسال اکران شد و سریال درام ?Am I Ok شبکه‌ HBO Max از ساخته‌‌های این شرکت فیلم‌سازی تازه‌تأسیس در سه سال اخیر هستند.

سگا با همکاری شرکت فیلم‌سازی Picturestart قصد ساخت اقتباس‌های سینمایی از دو بازی Comix Zone و Space Channel 5 را دارد.

رویس ریوز داربی و اریک فایگ از استودیوی پیکچراستارت به‌همراه سمی کیم فالوی در نقش تهیه‌کننده روی ساخت این دو اقتباس سینمایی نظارت خواهند کرد. علاوه‌براین دو پروژه جدید، پیکچراستارت در حال حاضر مراحل پایانی ساخت اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی Borderlands استودیوی گیرباکس را نیز برعهده پشت سر می‌گذارد.

اقتباس سینمایی از بازی محبوب Comix Zone دومین پروژه جدید سینمایی سگا خواهد بود. در این فیلم که در حال حاضر Zone نام دارد، یک نویسنده مشهور کتاب‌های کمیک به‌همراه یک نویسنده تازه کار رنگین‌پوست به‌صورت اتفاقی وارد آخرین شماره کمیک پرطرفدار خود می‌شود و این دو وظیفه دارند تا با کنار گذاشتن تفاوت‌هایشان، از نقشه‌های شخصیت شرور داستان برای نابودی دنیا جلوگیری کنند.

بخوانید  مراحل و مدارک انحلال انواع شرکت ها ثبت آسان

با اعلام ساخت فیلم Sonic the Hedghog 3 در ماه‌های گذشته، سگا ساخت اقتباس‌های سینمایی از دیگر مجموعه‌‌های قدیمی خود را در برنامه دارد.

اولین پروژه در حال ساخت این توافق جدید، فیلم کمدی موزیکال Channel 5 که اقتباسی از بازی موسیقی‌محور Space Channel 5 که در سال ۱۹۹۹ عرضه شد خواهد بود. این فیلم که بری بتلز و نیر پنری نوشتن فیلمنامه آن را برعهده دارند، داستان تلاش‌های یک خبرنگار از آینده برای برای مقابله با خطر حمله بیگانگان به کمک یک پیشخدمت رستوران را روایت می‌کند. بتلز نویسندگی و کارگردانی فیلم The Baytown Outlaws را در کارنامه دارد و پنری به‌عنوان کارگردان و فیلم‌نامه نویس فیلم Extracted شناخته می‌شود.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع