ساخت تجربه داستانی Battlefield در استودیو جدید EA

بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ به‌عنوان آخرین نسخه منتشر‌شده از این مجموعه شوتر، یک تجربه کاملا چندنفره و بدون بخش داستانی بود؛ بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز تجربه‌های داستان‌محور و تک‌نفره از این مجموعه را هم کاملا کنار نگذاشته است و باید انتظار چنین اثر یا بخشی را در آینده بتلفیلد داشته باشیم. EA با انتشار خبری اعلام کرد که استودیو جدید Ridgeline Games، قرار است روی تجربه‌ای داستانی در جهان بتلفیلد کار کند.

«ما با اضافه کردن افراد و استعداد‌های جدید به تیم توسعه کلی، به‌دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر در آینده مجموعه بتلفیلد هستیم. با اضافه شدن مارکوس لتو و تیمش در استودیو Ridgeline Games به تیم توسعه جهانی فعلی مجموعه بتلفیلد، این مجموعه در بهترین موقعیت ممکن برای پیشرفت و موفقیت قرار دارد».



منبع

به‌نظر می‌رسد که الکترونیک آرتز چنین تصمیمی را پس از عملکرد نه‌چندان مناسب آخرین نسخه بتلفیلد گرفته باشد؛ اتفاقی که باعث شد تا اسکار گابریلسن، سرپرست سابق توسعه مجموعه بتلفیلد از EA جدا و وینس زامپلا جایگزین او شود. زامپلا در رابطه با اضافه شدن Ridgeline Games به روند کلی توسعه مجموعه بتلفیلد گفت:

الکترونیک آرتز اعلام کرد که استودیو جدید Ridgeline Games قرار است روی تجربه‌ای داستانی از مجموعه بتلفیلد کار کند.

«برای ما افتخار بزرگی است که با دایس و Ripple Effect همکاری داشته باشیم و روی تجربه‌ای داستان‌محور با امکان روایت داستان و شخصیت‌پردازی کاراکتر‌ها در جهان بتلفیلد کار کنیم».

استودیو Ridgeline Games اواخر سال میلادی گذشته تأسیس شد و ریاست آن بر عهده مارکوس لتو، یکی از سازندگان بازی Halo است. این استودیو از این پس به تیم توسعه کلی بازی‌های بتلفیلد اضافه شده است. لتو به همین مناسبت با انتشار پیامی گفت:

بخوانید  نسخه با کیفیت انیمیشن آرزوی دیزنی کی میاد؟