ساخت بازی AAA سری John Wick تایید شد

این اولین بار نیست که اطلاعاتی در مورد یک بازی AAA در سری John Wick به دست می آوریم. در نوامبر سال گذشته، جان فلتهام، مدیر عامل Lionsgate، علاقه خود را به ساخت یک بازی بزرگ جان ویک ابراز کرد و توضیح داد: “من خودداری نمی کنم و می گویم فکر می کنیم باید یک بازی عالی AAA John Wick وجود داشته باشد. ما در حال بررسی پیشنهادات هستیم.

هنوز مشخص نیست که Lionsgate با کدام توسعه دهنده برای ساخت بازی جدید John Wick شریک شده است، اما به نظر می رسد که آنها در تصمیم خود بسیار مصمم هستند.

در حال حاضر، تولیدکنندگان محتوای سرگرمی به طور فزاینده ای علاقه مند به تولید اقتباس های جدید بر اساس فرنچایزهای مختلف فیلم و بازی هستند. در همین حال، شرکت های بازی سازی دائماً به دنبال توسعه فیلم های پرفروش AAA هستند. حالا به نظر می رسد یکی از سری فیلم هایی که در حال حاضر در ذهن بازی سازان قرار دارد، سری جان ویک است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

جو دریک، رئیس گروه Lionsgate Motion Picture در جلسه اخیر توضیح داد که این شرکت می خواهد سری John Wick را به بازی های AAA گسترش دهد. دریک گفت: “ما در حال حاضر در حال گسترش مجموعه جان ویک هستیم و این برنامه توسعه فقط در مورد بازی های ویدئویی AAA نیست، بلکه به دنبال این هستیم که جان ویک را در قالب اسپین آف وارد دنیای گسترده تر سریال های تلویزیونی کنیم. یک جریان ثابت از محتوای سریال را ارائه دهید تا بینندگان بیشتری را ارائه دهید.

بخوانید  House Of The Dragon فصل 2 داستان «سنتی» بیشتری خواهد داشت

Lionsgate رسما تایید کرد که یک بازی AAA از سری John Wick در حال توسعه است.