ساخت انیمیشن ماریو پرفروش‌ترین اقتباس بازی ویدیویی در تاریخ فیلم

انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم همچنین با پیشی گرفتن از Ant-Man and the Wasp: Quantumania با 474 میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم سال 2023 در آمریکا و دنیای سینما تبدیل شد. انیمیشن ماریو در 5 روز اول اکران خود به پرفروش ترین فیلم بازی ویدیویی در آمریکای شمالی تبدیل شده بود و اکنون با سرعت فروش بالای خود، این انیمیشن می تواند بیش از یک سال میلیارد دلار فروش داشته باشد.

آرون هوروث و مایکل جلنیک که قبلاً فیلمنامه Teen Titans GO را کارگردانی و نوشته بود! ساخت انیمیشن ماریو بر اساس فیلمنامه ای توسط To the Movies ساخته شد متیو فوگل با سابقه نگارش فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و Minions: The Rise of Gru. Illumination Entertainment با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتوخالق ماریو انیمیشن ماریو را تولید کرد.

کریس پرت مثل ماریو، آنیا تیلور جوی مثل پرنسس هلو، چارلی دی مثل لوئیجی، جک بلک مانند بوسر، کیگان-مایکل کی مثل تاد، ست روگن مثل خر کنگ، فرد ارمیسن مثل کرانکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش مکمل سباستین مانیسکالکو به عنوان فورمن اسپایک و چارلز مارتین، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن The Super Mario Bros نقش صداپیشه را ایفا کردند. فیلم حاضر و صداگذاری شده است.

ماجراجویی ماریو در پادشاهی قارچ انیمیشن Super Mario Bros.  فیلم سینما

مقاله مرتبط:

  • فیلم ها و سریال هایی که از بازی From Minecraft تا Sonic 3 ساخته خواهند شد

مدتی پیش انیمیشن The Super Mario Bros. این فیلم باکس آفیس خود را با ثبت رکورد افتتاحیه یک اقتباس از بازی های ویدیویی و ثبت چندین رکورد دیگر آغاز کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن ماریو رکورد دیگری را شکست. انیمیشن ماریو در آخر هفته توانست از مرز 500 میلیون دلار عبور کند و با پیشی گرفتن از فیلم وارکرفت با فروش 439 میلیون دلاری، رسماً به پرفروش ترین فیلم بازی ویدیویی تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.

بخوانید  بازی All Summons – Final Fantasy 7 Rebirth (اسپویل)

همانطور که انتظار میرفت انیمیشن Super Mario Bros. این فیلم می تواند رسماً به پردرآمدترین فیلم مبتنی بر بازی ویدیویی در تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.