زندگی خانواده میلر را قبل از شیوع بیماری در سریال The Last of Us نشان دهید

گابریل لونا در مصاحبه ای با IGN اعلام کرد که سریال The Last of Us زندگی خانواده میلر را قبل از شروع بیماری نشان می دهد.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس مثل پری، گراهام گرین همانطور که مارلون و الین مایلز آنها در نقش فلورانس بخشی از بازیگران سریال Last of Ace هستند.

گاربریل لونا که در نقش تامی در سریال The Last of Us بازی کرد، اخیراً به IGN گفته است که جزئیات بیشتری در مورد زندگی خانواده میلر قبل از شروع آشفتگی برای طرفداران فاش خواهد شد. این موضوع به ندرت در بازی های سریال مطرح می شد و تنها بخش کوتاهی از زندگی مشترک جواهر و سارا به نمایش درآمد.

گابریل لونا گفت: ما لحظات زیادی را قبل از این حادثه آشفته می بینیم. ما می توانیم آنها را برای مدتی به عنوان یک خانواده ببینیم. زمان هایی که همه چیز هنوز عادی بود جذاب بود و برای داستان بسیار مهم بود که ببینیم این خانواده کوچک قبل از اینکه برای زنده ماندن تلاش کنند چگونه بودند.”

در خلاصه داستان سریال The Last of Us آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را نجات دهد. سال ها از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

بخوانید  Overwatch 2 Patch Notes: Buffs برای Ramattra، Nerfs برای Doomfist

The Last of Us Serial Creature

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها در کنترل قسمت های مختلف سریال The Last of Us بودند و کریگ مازن آنها به همراه نیل دراکمن فیلمنامه را نوشتند. کریگ مازن امیدوار است که اقتباس تلویزیونی Last of Ace زیاد دوام نیاورد و نیل دراکمن می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای روایت دستی داستان خارج از بازی‌ها وجود ندارد و سریال از منبع اصلی اقتباس پیروی خواهد کرد.

اولین قسمت از فصل اول سریال The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه (25 دسامبر) پخش خواهد شد. فصل اول این سریال در مجموع 9 قسمت دارد که قسمت افتتاحیه آن 1 ساعت و 25 دقیقه خواهد بود. سریال The Last of Us توسط Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog استودیو تولید شده است.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم گابریل لونا جزئیات بیشتری درباره سریال The Last of Us قبل از پخش آن از HBO منتشر کرده است. این بازیگر آمریکایی گفت سریال Last of Ace جزئیات بیشتری در مورد زندگی خانواده میلر قبل از شروع بیماری در اختیار بینندگان قرار می دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر