زمان عرضه Elden Ring: Shadow Of The Erdtree مشخص شد

زمان عرضه رسمی بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree اعلام شده است که نشان می‌دهد بازیکنان کنسول و رایانه شخصی می‌توانند در زمان‌های مختلف به این نسخه بزرگ بپرند.

From Software زمان راه اندازی DLC را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت، و فاش کرد که Shadow of the Erdtree در نیمه شب به وقت محلی در 21 ژوئن در اکثر مناطق برای بازیکنان کنسول در دسترس خواهد بود، در حالی که نسخه PC در همان زمان برای همه در دسترس خواهد بود. . ، صرف نظر از منطقه. برای بازیکنان کنسول در ایالات متحده، Elden Ring: Shadow of the Erdtree در ساعت 9 بعد از ظهر PT در 20 ژوئن / 12 صبح به وقت شرقی در 21 ژوئن راه اندازی می شود.. برای سایر نقاط جهان، نسخه کنسول در نیمه شب به وقت محلی در 21 ژوئن عرضه خواهد شد.

برای بازیکنان رایانه شخصی، عرضه همزمان در سراسر جهان انجام خواهد شد. برای منطقه زمانی خود به زیر مراجعه کنید.

زمان عرضه Elden Ring: Shadow of the Erdtree بر روی رایانه شخصی

  • 3 بعدازظهر 20 ژوئن
  • ساعت 17:00 سی تی 20 ژوئن
  • 6 بعدازظهر ET 20 ژوئن
  • ساعت 11:00 BST 20 ژوئن
  • ساعت 8:00 AEST 21 ژوئن

این بدان معناست که نسخه PC زودتر از نسخه کنسولی در غرب جهان مانند ایالات متحده و بریتانیا در دسترس خواهد بود، اما نسخه کنسول ابتدا در قسمت شرقی مانند استرالیا در دسترس خواهد بود. بازیکنان پلی استیشن می‌توانند 48 ساعت قبل از راه‌اندازی، الدن رینگ را از قبل بارگذاری کنند و به‌روزرسانی کنند، در حالی که بازیکنان رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس پس از در دسترس قرار گرفتن در منطقه خود، باید آن را دانلود کنند.

بخوانید  بررسی تلویزیون OLED سامسونگ S95B; نازک مثل تیغ، درخشان مثل خورشید!

هر کسی که می خواهد به Shadow of the Erdtree بپرد باید مطمئن شود که رئیس اختیاری مورد نیاز برای دسترسی به DLC را شکست داده است، کاری که 60 درصد از بازیکنان Steam هنوز انجام نداده اند. Elden Ring: Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن برای Xbox One، Xbox Series X|S، PS4، PS5 و PC عرضه می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر