زمان انتشار تریلر جدید Death Stranding 2 لو رفت


طبق شایعات منتشر شده، به نظر می رسد تا دو هفته آینده باید منتظر انتشار تریلر جدید Death Stranding 2 باشیم.

پس از پایان سال 2022 استودیو Kojima Productions رسما Death Stranding را معرفی کرد، بسیاری منتظر اطلاعات جدید و تریلر این بازی مورد انتظار بودند.

حال در جدیدترین اخبار بازی Billbil-kun یکی از افشاگران معروف و قدیمی بازی های ویدیویی اعلام کرده است که به زودی شاهد انتشار جدیدترین تریلر بازی Death Stranding 2 خواهیم بود.طبق اطلاعات موجود به نظر می رسد که بالاخره سکوت کوجیما و تیم سازنده شکسته خواهد شد و طی 15 روز آینده شاهد رونمایی از تریلر جدید بازی Death Stranding 2 خواهیم بود. بر اساس گمانه زنی ها و اطلاعات غیر رسمی موجود، انتظار می رود سونی این بازی را در یک نمایشگاه به نمایش بگذارد. رویداد وضعیت جدید ممکن است.

علاوه بر زمان انتشار احتمالی تریلر بازی، نکته جالب توجه نام کامل نسخه دوم بازی Death Stranding 2 است. در زمان معرفی بازی در The Game Awards 2022، این بازی تنها با نام DS2 ارائه شده بود. ، و نام کامل و رسمی این بازی هنوز اعلام نشده است. Billbil-kun اکنون مدعی شده است که این بازی با نام Death Stranding 2: On the Beach منتشر خواهد شد.

اگرچه اطلاعات رسمی زیادی در مورد بازی Death Stranding 2 وجود ندارد، اما این بازی بازگشته است نورمن ریدوسلئا سیدوکس و تروی بولانجر از بازی اول و حضور بازیگران جدیدی مانند ال فانینگ و کوتسونا شیوری در این قسمت قطعی شد. بازی Death Stranding 2 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بخوانید  Suicide Squad: Kill The Justice League's Joker-Themed Season Is Now Live

اگر شما هم از طرفداران بازی Death Stranding هستید، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد نسخه دوم با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر