زمان انتشار بازی Crash Team Rumble در تریلر جدید اعلام شد

پل یان، رئیس استودیو Toys For Bob درباره بازی جدید گفت: «ما از اینکه طرفداران در بتای خصوصی آوریل طعم Crash Team Rumble را می‌چشند هیجان زده‌ایم.» مخاطبان از این تست بتا برای توسعه بیشتر بازی برای ارائه یک بازی جدید استفاده خواهند کرد. تجربه شگفت انگیز در روز پرتاب.”

جداگانه دانلود کنید

استودیو Toys for Bob تاریخ انتشار و بتای خصوصی بازی Crash Team Rumble را با تریلر جدیدی اعلام کرد.

نسخه لوکس بازی 39.99 دلار قیمت دارد و علاوه بر محتوای نسخه معمولی، شامل دسته بندی پرمیوم فصل دوم Battle Pass و بسته پروتو می شود که شامل پوسته ها، بنرهای مختلف و قیمت بازی می شود. 25 جعبه اول از دسته اول دسته برتر Battle Pass. در مورد نسخه بتا خصوصی، Activision تایید کرده است که پنج قهرمان در دسترس خواهند بود: Crash، Coco، Dr. Neocortex، Tawna و Dingodile که هر کدام دارای توانایی‌ها، سبک‌های مبارزه و نقش‌های منحصربه‌فردی هستند.

امکان پیش‌سفارش برای این بازی هم‌اکنون در دسترس است و اکتیویژن یک نسخه بتا خصوصی چهار روزه را از تاریخ 31 آوریل 1402 (20 آوریل 2023) برنامه‌ریزی کرده است. Crash Team Rumble از بازی بین پلتفرمی پشتیبانی می کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی در نسخه بتا در دسترس خواهد بود یا خیر. طبق گفته اکتیویژن، نسخه معمولی بازی Crash Team Rumble با قیمت 29.99 دلار به فروش می رسد و به همراه بازی پایه، پس از فصل اول، دسترسی درجه یک نبرد را فراهم می کند.

نقش های Crash Team Rumble عبارتند از Scorer، Blocker و Booster. بازیکنان گلزن وومپا را جمع آوری می کنند تا در بانک تیم ذخیره کنند. در همین حال، مسدود کننده ها باید با ضربه زدن به دشمنان، از بانک محافظت کنند. بازیکنان تقویت کننده باید Diamonds را نیز خریداری کنند، که مقدار Wumpa ذخیره شده را افزایش می دهد و امتیازات Relic Station را فعال می کند.

بخوانید  چگونه یک MiSTer بسازیم، جعبه بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل نهایی

اخیرا اکتیویژن تاریخ انتشار بازی آنلاین چند نفره و عرصه نبرد Crash Team Rumble که توسط استودیو Toys for Bob ساخته شده است را به همراه تریلر جدید اعلام کرد. طبق اعلام اکتیویژن، این بازی در تاریخ 30 ژوئن 1402 (20 ژوئن 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.