زمانی که RTX 4060 Ti در ژاپن عرضه شد، تنها یک نفر خریدار آن بود

به نظر می رسد که کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti در ژاپن چندان مورد استقبال قرار نگرفته است و در زمان عرضه این کارت تنها یک خریدار در یکی از فروشگاه های ژاپنی حاضر شد.

کارت گرافیک RTX 4060 Ti 8GB از 24 می (3 ژوئن) با قیمت 399 دلار در دسترس است. نسخه 16 گیگابایتی آن نیز از ماه جولای با قیمت 499 دلار برای کسانی که فکر می کنند می توان از حافظه گرافیکی بیشتری برای بازی یا تولید محتوا استفاده کرد، در دسترس خواهد بود.

فروشگاه تامین کننده GeForce RTX 4060 Ti در ژاپن

قیمت کارت گرافیک RTX 4060 Ti برای کاربران ژاپنی حدود 69800 ین است که معادل 500 دلار است. در حال حاضر نمی توان گفت که عرضه کارت گرافیک RTX 4060 Ti در کشورهای مختلف دنیا بسیار موفق بوده است. حتی برخی از فروشگاه ها مانند Mindfactory در آلمان نیز تنها ساعاتی پس از عرضه برای این محصول تخفیفی در نظر گرفتند. در هر صورت، باید دید آینده محصول جدید انویدیا چگونه خواهد بود.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

در این فروشگاه های ژاپنی که حوالی ساعت 10 شب باز می شوند، مردم معمولا پشت درب فروشگاه ها صف می کشند و منتظر باز شدن فروشگاه ها هستند. با توجه به آنچه در دو سال اخیر هنگام عرضه یک پردازنده گرافیکی جدید دیده شده است، استقبال از RTX 4060 Ti اصلا خوب نبوده است و طبق گفته GDM که معمولا اخبار و مسائل مربوط به منطقه آکیهابارا را پوشش می دهد. توکیو، ژاپن، تنها دو فروشگاه زمانی که منتشر شد، آنها مغازه خود را در شب باز کردند. عجیب ترین چیز این است که فقط یک نفر منتظر خرید کارت گرافیک RTX 4060 Ti است.

بخوانید  Revue du jeu Trepang2 danseur de balle

زمان عرضه محصولات جدید انویدیا در تمام کشورهای دنیا یکسان است و تنها تفاوت آن زمان شروع عرضه است. بنابراین، به عنوان مثال، عرضه کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti در آمریکا از صبح و در اروپا بعد از ظهر آغاز شد. بنابراین این زمان برای کشورهای آسیایی به ساعات پایانی شب می رسد. البته در برخی از فروشگاه های ژاپن، هنوز مرسوم است که هنگام عرضه محصولات مهم، فروشگاه را در شب باز نگه دارند تا خریدارانی که می خواهند در ساعات اولیه عرضه خرید کنند، بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. . البته این روش برای همه فروشگاه های بزرگ وجود ندارد.