ری استیونسون بازیگر Ahsoka و Thor در 58 سالگی درگذشت



ری استیونسون، بازیگری که بیشتر برای بازی در نقش‌هایی مانند ولستاگ در فیلم‌های ثور و سریال جنگ ستارگان آهسوکا شناخته می‌شود، در سن ۵۸ سالگی درگذشت. استیونسون اولین فیلم خود را در کنار هلنا بونهام کارتر در تئوری پرواز در سال 1998 انجام داد و به سرعت نام خود را به عنوان یک بازیگر بزرگ معاصر بر سر زبان ها انداخت.

این خبر ابتدا توسط ایستگاه های خبری ایتالیا منتشر شد و توسط آن تایید شد تنوع از طریق تبلیغ کننده آن. علت در حال حاضر ناشناخته است.

استیونسون اخیرا اولین فیلم هندی خود را با بازی در نقش شخصیت شرور امپریالیست در فیلم برنده اسکار RRR ساخته اس اس راجامولی انجام داد. انتظار می رود نقش بعدی او بایلان اسکال مرموز در سریال لایو اکشن Ahsoka باشد. استیونسون همچنین صدای گار ساکسون را در Star Wars: Clone Wars و Star Wars: Rebels ارائه کرد.

استیونسون همچنین یکی از معدود بازیگرانی است که در استودیوی مارول نقش دوگانه ای داشته است زیرا او در فیلم Punisher: War Zone در فیلم Punisher/Frank Castle نقش آفرینی کرده است که اساسا بر اساس جری کانوی، راس آندرو و جان رومیتا، پدر با شخصیت کمیک او همچنین صداپیشگی Punisher را برای نمایش کودکان Super Hero Squad بر عهده داشت.

آخرین فیلم تکمیل شده او Accident Man: Hitman’s Holiday با بازی اسکات ادکینز بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  میکروب های روده 160 سال است که دمای بدن ما را کاهش می دهند